آخرین فرصت ثبت نام در مدارس بزرگسالان برای ایجاد یا ترمیم سوابق تحصیلی

آخرین و تنها فرصت ترمیم و ایجاد سوابق تحصیلی

26 اسفند

زمان تقریبی خواندن: 0 دقیقه

تا ۲۷آذر برای ثبت نام در امتحانات نهایی برای ترمیم نمره یا ایجاد سوابق فرصت دارید ! تنها یکبار فرصت ترمیم معدل هر درس را دارید !

  • داوطلبان چه برای ایجاد سابقه تحصیلی و چه برای ترمیم نمره تا ۲۷ آذر  فرصت دارند برای ثبت نام به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند. امتحانات نهایی دی ماه از سوم دی ماه آغاز و تا ۲۶ این ماه ادامه خواهد داشت.
  • داوطلبانی که دانش‌آموز نظام قدیم بوده و سابقه تحصیلی در پایگاه سنجش یا سامانه ساهت ندارند می‌توانند برای شرکت در امتحانات نهایی دی ماه به مدارس بزرگسالان مراجعه و نسبت به ثبت نام برای شرکت در امتحانات و ایجاد سابقه تحصیلی اقدام کنند. علاوه بر این داوطلبانی هم که قصد ترمیم سوابق دارند، باید برای ثبت نام و شرکت در امتحانات دی ماه به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند.
  • داوطلبان چه برای ایجاد سابقه و چه برای ترمیم نمره (برای هر درس) تنها یکبار فرصت شرکت در امتحانات نهایی را دارند، اما این فرصت را دارند تا تعدادی از دروس خود را مثلا در امتحانات نهایی دی ماه امسال و بقیه را در امتحانات خرداد سال آینده امتحان بدهند و از این طریق معدل خود را بالا ببرند.
  • داوطلبان علاوه بر منطقه، ناحیه و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی خود می‌توانند در سایر مناطق نیز متقاضای شرکت در امتحانات نهایی شوند.

نظرات کاربران 4 نظر

ثبت نظر جدید
تجربی ریاضی انسانی هنر زبان فرهنگیان

نظرات ثبت شده
  1. M

    سلام وقت بخیر میخام برای رشته تجربی ایجاد سابقه تحصیلی کنم برای خرداد ماه سال ۱۴۰۳ کی باید برم؟

    • مدیکال استوز


      سلام دوست مدیکالی من❤️
      دانش آموزانی که قصد ثبت نام در امتحانات نهایی خرداد 1403 برای ایجاد سابقه تحصیلی را دارین در قدم اول به همراه مدارک به مدرسه در حال تحصیل خود مراجعه کنین و درخواست خود را بر اساس نمون برگ های انتخاب دروس و پرداخت هزینه به مدرسه ابلاغ کنین

  2. مبینا

    سلام وقت خوش من میخام برای دروس رشته تجربی ایجاد سابقه کنم برای امتحانات خرداد ماه رشته خودم انسانی بوده دیپلم انسانی هم ۱۴۰۲ گرفتم میشه بگین کی میتونم برم مدارس بزرگسالان واسه ثبت نام؟

    • مدیکال استوز


      سلام دوست مدیکالی من❤️

      برای اینکار باید در زمان ثبت نام کنکور سراسری، به جای رشته انسانی در رشته تجربی ثبت نام کنین. در نتیجه با مدرک دیپلم انسانی هم امکان شرکت در کنکور تجربی وجود دارد و این عمل دارای مشکل خاصی نمی باشد و میتونین ترمیم معدل هم انجام بدین.

  3. Mobina

    با عرض سلام آقا من یه سوال توروخدا جواب بدین من میخام ایجاد سابقه تحصیلی کنم برای رشته تجربی. رشته خودم انسانی بوده دیپلم ۱۴۰۱_۱۴۰۲ گرفتم همه کار هاش رو هم انجام دادم مثل کار های دولتی و فلان الان نمیدونم کی باید برم مدارس بزرگسالان واسه امتحانات نهایی خرداد ماه میشه جواب بدین🥲

    • مدیکال استوز


      سلام دوست مدیکالی من❤️
      زمان دقیق برگزاری امتحانات از طریق سایت اعلام میشه، پیگیر باشین و برنامه رو دریافت کنین

  4. H

    سلام وقتتون بخیر من یک واحد مانده داشتم و فارغ التحصیل هستم میخوام دی در مدرسه بزرگسال امتحان رو بدم و مدرکم رو دریافت کنم ک بتونم برای خرداد در ترمیم معدل ثبت نام کنم میشه بگید زمان ثبت نام برای مدارس بزرگسال تا کی هست؟ تا آخر ابانه یا تا اذر ماه هم تمدید میشه؟؟

    • مدیکال استوز

      سلام دوست مدیکالی من. 

      هرچه سریعتر با مدرسه بزرگسالان شهرتون ارتباط بگیرین و تا قبل از نیمه اذر ماه مطمئن شین که ثبت نام شدین🌱

پشتیبانی مدیکال02191014133 رزرو مشاوره ماهانه