دروس مهم رشته ریاضی کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳

دروس مهم رشته ریاضی کنکور فرهنگیان ۱۴۰۳
12 شهریور

زمان تقریبی خواندن: 0 دقیقه


هر سال دانشگاه فرهنگیان میاد و از بین تمام بچه های رشته های ریاضی، تجربی، هنر، ادبیات و زبان که توی انتخاب رشته از بین رشته های دانشگاه فرهنگیان انتخاب داشتن، اونم با یسری شرایط خاص مثل حداقل معدل، با توجه به ظرفیتشون اونا رو دعوت به مصاحبه می کنه. تازه این اول راهه! واسه قبولی توی این مصاحبه باید چندتا آزمون و... مثل سلامت کامل روانی و جسمانی که از طریق معاینات پزشکی بدست میاد رو پشت سر بزارین. 
اما الان که نمی خواییم بپردازیم به آزمونای پزشکی و شرایط پوشش توی اون دانشگاها و... که! ما اینجاییم که بریم سراغ بررسی دروس مهم کنکور ریاضی برای تربیت معلم (همون دانشگاه فرهنگیان خودمونه!) واسه اونایی که می خوان توی انتخاب رشته شون این دانشگاه رو انتخاب کنن.

دروس مهم کنکور ریاضی برای تربیت معلم

واسه اینکه بتونین بهترین نتیجه رو توی کنکور سراسری کسب کنین باید روی دروس مهم رشته ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان سرمایه گذاری اساسی و درستی داشته باشین. شک نکنین که درس ریاضی برای موفقیت در کنکور و رسیدن به تراز 6500 برای پذیرش توی مصاحبه این دانشگاه، مهم ترین درس بشمار میاد چون هم ضریب بیشتری رو نسبت به بقیه درسا داره و هم اینکه سخت تره! چرا؟ چون هم باید حسابان و هندسه رو بخونین و هم آمار و احتمال و گسسته رو. این حجم از مطلب رو خوندن باید خیلی سخت تر باشه تا اینکه بخوایی سه تا کتاب فیزیک رو بخونی اونم با ضریب ۳. ولی خب لازمه دیگه! اگه نخونی که نمی تونی به دانشگاه فرهنگیان برسی... . پس قرار شد که واسه رسیدن به هدفت به ضرایب کنکور ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان هم توجه کنی.

ضرایب کنکور ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان

تمام رشته‌هایی که بچه های ریاضی میتونن اونا رو توی دانشگاه تربیت معلم انتخاب کنن، توی زیرگروه یک کنکور قرار داده شدن. یعنی ضریب درس ریاضی 4، ضریب درس فیزیک 3 و نهایتاً ضریب درس شیمی 3 هست.

نام درسضریب درس
ریاضی4
فیزیک3
شیمی2

پس باید برای رسیدن به موفقیت علاوه بر توجه به دروس مهم رشته ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان و ضرایب دروس کنکور ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان به برنامه ریزی کنکور ریاضی برای تربیت معلم هم توجه زیادی داشته باشی چون تمام اینا دست به دست هم میدن تا رتبه لازم برای قبولی تربیت معلم رشته ریاضی رو بتونین بدست بیارین.

نحوه برنامه ریزی کنکور ریاضی برای تربیت معلم

یه برنامه ریزی درست برای رسیدن به تربیت معلم باید شامل یسری مواردی مثل اهمیت دادن به دروس مهم رشته ریاضی برای تربیت معلم بر اساس ضرایب دروس و همچنین تسلط و بررسی نقاط قوت و ضعف دانش آموز در برنامه ریزی کنکور ریاضی برای رسیدن به دانشگاه فرهنگیان خیلی مهم و ضروریه. البته به این نکته توجه کنین که دیگه مثل قبلاً لازم نیست درسای عمومی رو هم واسه کنکور بخونین و فقط و فقط باید تمرکزتون رو بزارین واسه دروس مهم رشته ریاضی برای قبولی توی دانشگاه فرهنگیان که بهتره وقتی که روی هر درس میزارین با توجه به سه تا نکته باشه:

  1. دروس مهم رشته ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان.
  2. ضرایب دروس کنکور ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان.
  3. تسلط و علاقتون به هر درس.
    کلا یه طوری برنامه بچینین که حتماً رتبه لازم برای قبولی تربیت معلم رشته ریاضی رو بتونین کسب کنین. و اما برسیم به اینکه چجوری برنامه مون رو بچینیم:
    اول از همه توجه کنین به ضرایب دروس کنکور ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان که درس ریاضی با ضریب ۴ بیشترین ضریب رو داره، پس باید وقت بیشتری بزارین روی این درس (نه اینکه دیگه همش بچسبین به ریاضی و درسای دیگه رو کلاً ول کنین) و سعی کنین هر جور شده مشکل تون رو به صورت ریشه ای با این درس حل کنین (به خصوص با درس ریاضیات گسسته که همه باهاش مشکل دارن)

رتبه لازم برای قبولی تربیت معلم رشته ریاضی

 اولین چیزی که بدونین اینه که باید حداقل تراز 6500 را برای دعوت به مصاحبه کسب کنین، رتبه لازم برای قبولی تربیت معلم رشته ریاضی در منطقه یک حدود 10500 و برای منطقه دو حدود 8500 ولی برای منطقه سه حدود 6000 هست. البته اینایی که الان گفتم فقط یه عدده و با توجه به ظرفیتی که هرسال یه دانشگاه می گیره و تعداد دانش آموزایی که قصد دارن برن و توی دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل بشن و همچنین رتبه ی اون دانش آموزا می تونه متفاوت از این هم باشه و حتی ممکنه با رتبه ای مثل رتبه های بالا، نتونین به مصاحبه تربیت معلم دعوت بشین

آیا برای قبولی دانشگاه فرهنگیان نیاز به مشاوره کنکور داریم؟

اگه بخوام باهات صادق باشم قبلش چندتا سوال ازت می پرسم...
روش های مطالعه، تست زنی، مرور و جمع بندی مختص هر درس رو بلدی؟
بلدی چجوری باید آزمون بدی و آزمونت رو تحلیل کنی؟
خودت بلدی برنامه هفتگی، روزانه و... برای خودت بچینی و به اونها عمل کنی؟
دروس مهم رشته ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان کدومان و با هرکدوم باید چجوری برخورد کنی؟
بلدی چجوری خودت رو تو شرایط مختلفی که توی درس و زندگی برات پیش میاد کنترل کنی؟
اگه جوابت به تک تک این سوالا مثبت بود، نمی خواد مشاور بگیری، ولی اگه نه باید بهت بگم برای رسیدن به موفقیت باید یه مشاور کاربلد کنارت باشه وگرنه رسیدنت به موفقیت کاملاً ریسکیه. در ضمن تجربه یه نفر که قبلاً خودش درس خونده و تست زده و آزمون داده، با استرس قبل کنکور و سر جلسه کنکور روبرو شده خیلی میتونه بهت کمک کنه. چون حتی اگه بهترینه رشته خودت هم باشی ممکنه به خاطر استرس یا نداشتن تمرکز درست و حسابی سر جلسه کنکور آینده خودتو خراب کنی.

اگه بخوام مشاوره کنکور ریاضی بگیرم باید چیکار کنم؟

 مطمئناً کار برنامه ریزی کنکور ریاضی برای رسیدن به تربیت معلم کار هر کسی نیست. باید یه نفر که خودش دوران کنکورش رو با موفقیت گذرونده و الان هم تو بهترین شرایط علمی هست کنارت باشه و برات برنامه بچینه تا بهترین نتیجه رو بگیری چون اون فرد می تونه با اولویت بندی درست دروس مهم رشته ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان بهت کمک کنه تا بهتر و آسون تر به هدفت برسی.

https://medicalstus.ir/moshaveran-riazi

 با کلیک روی این لینک هم می تونی مشاورای رشته ریاضی تیم مدیکال رو ببینی، نظرات بقیه بچه ها رو راجب اونا بخونی و با مهارت هاشون آشنا بشی، بعدش بیایی و به سلیقه خودت با یکی از اونا شروع به کار کنی.

جمع بندی

مطمئناً برای رسیدن به این آرزوت هم رقبای زیادی داری و هم اینکه کار سختی پیش رو داری. پس باید تا اونجایی که می تونی برای رسیدن به آرزوت براش بجنگی و به کمک یه برنامه ریزی اصولی در کنکور ریاضی برای رسیدن به تربیت معلم و مشاوره گرفتن از بروبچه های مشاور تیم مدیکال استوز بهترین راه رو برای رسیدن به رتبه لازم برای قبولی تربیت معلم رشته ریاضی هموار کنی.
ولی باز هم به این نکته توجه کن که دروس مهم کنکور ریاضی برای تربیت معلم کدومان و باید برای مطالعه هر کدوم چقدر وقت بزاری و اصلاً اونا رو چجوری بخونی.
توی این مسیر بجز اینکه باید یه مشاور خوب و حرفه ای و کاربلد کنارت باشه، باید یه اپلیکیشن حرفه ای و باحال که یه تیم حرفه ای پشتش هست کنارت باشه تا بتونی طعم یه مطالعه حرفه ای و هدفمند رو توی دوران کنکورت بچشی.

سوالات متداول

  • دروس مهم کنکور ریاضی برای رسیدن به دانشگاه تربیت معلم کدومان؟

    بدون شک درس ریاضی خیلی خیلی براتون مهمه چون با توجه با ضرایب دروس کنکور ریاضی برای دانشگاه فرهنگیان هم ضریب بیشتری داره و هم اینکه مطالبش حجم بیشتری دارن. بعد از اون هم باید به ترتیب روی درسای فیزیک و شیمی وقت بزارین.

  • آیا دانشگاه فرهنگیان فقط بصورت بومی گزینی اقدام به پذیرش می کنه؟

    بله، فقط و فقط.

  • آیا برنامه ریزی کنکور ریاضی برای تربیت معلم توسط تیم مدیکال استوز صورت می گیره؟

    بله، فقط کافیه مشاورت رو انتخاب کنی و با تیم مدیکال تماس بگیری.

 

نظرات کاربران

ثبت نظر جدید
تجربی ریاضی انسانی هنر زبان فرهنگیان

نظرات ثبت شده
دوست مدیکالی عزیزم ، اینجا میتونی سوالای خودت در مورد این مقاله را از کارشناسان مدیکال بپرسی
پشتیبانی مدیکال02191014133 رزرو مشاوره ماهانه