بعد از دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چیکار کنیم؟

بعد از دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان چیکار کنیم؟
15 شهریور

زمان تقریبی خواندن: 0 دقیقه

بعد از دعوت به مصاحبه فرهنگیان مطمئنا یه سری ابهام و سوال در رابطه با زمان و مکان مصاحبه فرهنگیان و همچنین نحوه پر کردن فرم اعلام آمادگی برای مصاحبه فرهنگیان و کار با سایت گزینش دانشگاه فرهنگیان براتون پیش اومده، این ابهامات باعث شده این سوال رو از خودتون بپرسین که بعد از دعوت به مصاحبه فرهنگیان دقیقا باید چیکار کنیم؟

قطعا بعد از مطالعه دقیق این مطلب جواب تمام سوالات رو میگیرین و یه نفس عمیق از ته دلتون میکشید و و خودتون رو برای یه مصاحبه عالی آماده می کنید. راستی برای اطلاع از چگونگی نحوه مصاحبه فرهنگیان و دانلود pdf سوالات و مطالعه تجربه واقعی قبولی های دانشگاه فرهنگیان میتونی این مقاله بی نظیر مارو بخونی :

تجربه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان و دانلود pdf سوالات

 

چگونه بفهمیم به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شده ایم؟

برای اطلاع از اینکه آیا به مصاحبه فرهنگیان دعوت شدین یا نه؟ فقط و فقط باید سایت سازمان سنجش رو چک کنید. وبسایت سازمان سنجش و آموزش کشور در تاریخ ۱۶ شهریور امسال ( ۱۴۰۲ )  اسامی دعوت شدگان به مصاحبه فرهنگیان که واجد شرایط بودن رو منتشر کرده. نحوه اطلاع از دعوت شدن به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان از سایت سازمان سنجش اینجوریه که :

وارد سایت سازمان سنجش شو و اطلاعات ثبت نامی کنکورت مثل کد داوطلبی کنکور یا شماره پرونده رو وارد کن. اگه این اطلاعات رو فراموش یا گم کردی از طریق آموزش های این مقاله به راحتی میتونی تمام اطلاعات رو بازیابی کنی :

نحوه ی دریافت شماره پرونده و کد داوطلبی کنکور

خب زمانی که وارد ناحبه کاربری خودت در وبسایت سازمان سنجش شدی اگر عبارت :

 [ داوطلب گرامی ! با توجه به انتخاب رشته و نمره علمی، شما در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت قرار دارید ] 

 رو در پایین صفحه دیدی، بهت تبریگ میگم چون به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شدی !

 

نمونه کارنامه دعوت به مصاحبه فرهنگیان 

 

بعد از دعوت به مصاحبه فرهنگیان چه کنیم؟

اگر فکر میکنی بعد از قبولی در دعوت به مصاحبه فرهنگیان باید دست رو دست بزاری تا سازمان سنجش شخصا بهت زنگ بزنه، بگه بیا برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان سخت در اشتباهی ...

بعد از این که از دعوت به مصاحبه فرهنگیان مطمئن شدی باید ۳ تا کار مهم رو انجام بدی :

 1. پر کردن فرم اطلاعات فردی و صلاحیت عمومی ( همون فرم شماره دو )

2 . بارگزاری مدارک و لوح تقدیر ها و رزومه در سامانه مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir

3. آماده شدن برای روز مصاحبه فرهنگیان

 حالا اینکه نحوه پرکردن این فرم چجوریه و چطور باید مدارک رو در سایت بارگزاری کنی رو در ادامه با جزییات کامل بهتون میگیم.

 

دانلود فرم اعلام آمادگی برای مصاحبه آموزش و پرورش

قطعا به لطف وجود منابع خبری مختلف  2 تا چیز رو بعد از دعوت به مصاحبه فرهنگیان زیاد شنیدیم، فرم شماره یک و فرم شماره دو.

پس اگر ازتون پرسیدن که فرم شماره 1 رو پر کردی یا نه، بدونی که  فرم‌ شماره 1 چیه و استرس نگیری که مدارکت ناقصه یا چیزیو از قلم انداختی. یادت نره که فرم شماره 2 رو دانلود کنی و ازش 2 نسخه پرینت بگیری، فرم رو با توجه به اطلاعات خودت پر کنی. یه نسخه از این فرم رو روز مصاحبه فرهنگیان به همراه داشته باش ( جزو مدارک ضروریه ) و نسخه دیگه رو برای هسته گزینش استان خودت ارسال کن. اینم از فرم شماره 2، میتونی همینجا هم دانلودش کنی :

دانلود فرم شماره 2 ( اطلاعات فردی و صلاحیت عمومی داوطلبان )

 

نحوه پر کردن فرم شماره ۲ مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

همونطور که بالا هم گفتیم، پر کردن فرم شماره 2 ( اطلاعات فردی و صلاحیت عمومی ) بعد از دعوت به مصاحبه فرهنگیان اولین کاریه که شما باید انجامش بدین. وقتی فرم رو باز میکنی با یه سری جدول رو به رو میشی که تو هر قسمت باید اطلاعات مربوط به همون قسمت رو وارد کنی. 

اطلاعاتی که باید در این فرم وارد کنید یه سری اطلاعات شخصی مثل :

  •  نام و نام خانوادگی
  • محل زندگی
  • محل گرفتن دیپلم
  • وضعیت خانواده
  •  تعداد اعضای خانواده
  • فعالیت های سیاسی و...

هستند که باید با دقت و بدون خطا وارد کنین. حتما یادتون باشه این فرم رو روز مصاحبه همراه خودتون داشته باشید. این آموز ویدیویی در مورد نحوه پر کردن فرم شماره ۲ مصابه دانشگاه فرهنگیان حتما مشاهده کنید :

 

سایت ثبت نام مصاحبه تخصصی دانشگاه فرهنگیان

بعد از ورود به سامانه مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان به آدرس psd.cfu.ac.ir شما باید طی چندین مرحله، اطلاعات و مدارک خودتون رو وارد سایت کنید که این مراحل شامل :

1.مرحله اول : تکمیل اطلاعات شناسایی

2. مرحله دوم : ارسال مدارک شناسایی

3. مرحله سوم : ارسال مدارک تحصیلی

4. مرحله چهارم : واریز هزینه 214.000 تومانی و دریافت رسید.

5. مرحله پنجم : ارسال مدارک در صورت کسب مقام در مسابقات

6. مرحله ششم : ارسال لوح تقدیر و مدارک فعالیت های علمی، آموزشی و فرهنگی

خب حالا بریم که با هم دیگه همه این کارهارو انجام بدیم.

مدارک لازم جهت اپلود در سایت ثبت نام مصاحبه فرهنگیان

تکمیل اطلاعات شناسایی

ثبت اطلاعات شناسایی و شناسنامه ای، اطلاعات تحصیلی مقطع متوسطه و آدرس و شماره تلفن.

 

ارسال مدارک شناسایی

در این بخش از پرونده لازم است فایل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و تصویر صفحه اول شناسنامه را با فرمت jpg و حداکثر 2 مگابایت بارگذاری کنید.

 

ارسال مدارک تحصیلی

در این بخش از پرونده لازمه که مدارک تحصیلی شامل تصویر کارنامه آزمون سراسری 1402 سازمان سنجش ، تصویر ریزنمرات دوره متوسط دوم و تصویر  مدرک دیپلم یا گواهی موقت  را با فرمت jpg یا pdf و حداکثر 2 مگابایت  بارگذاری  کنید.

 

گواهی های معتبر مربوط به کسب مقام در مسابقات و مهارت ها

  • چنانچه در زمینه (کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی) و  در شاخص های تعیین شده مدارک و سوابقی دارید، اطلاعات و مدارک آن را در این بخش ثبت نمایید.

کسب مقام در مسابقات ( سیات فرهنگیان )

  • چنانچه در زمینه (گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری) و در شاخص های تعیین شده مدارک و سوابقی دارید، اطلاعات و مدارک آن را در این سایت آپلود کنید.
 

در نهایت بعد از وارد کردن اطلاعات بالا کارت حضور در روز مصاحبه و گزینش برای شما صادر میشه که باید ازش پرینت بگیرید و روز مصاحبه همراه خودتون داشته باشید.


نمونه کارت شرکت در مصاحبه فرهنگیان 

 

آدرس مراکز مصاحبه تخصصی دانشگاه فرهنگیان

 بعد از اینکه شما اطلاعات خودتون رو در سایت بارگزاری کردین، برای شما یه کارت تحت عنوان کارت ورود به مصاحبه فرهنگیان صادر میشه. روی کارت آدرس دقیق مکان مصاحبه و همه  جزییاتی که ذهنتون رو درگیر کرده وجود داره.

 

دانلود pdf آدرس مکان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

 

مراحل بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه فرهنگیان

صلاحیت عمومی یا اصطلاحا گزینش در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان همون مرحله ای هست که ازتون سوالای عقیدتی، مذهبی و سیاسی می پرسن. این سوالات ممکنه راجب به اخبار روز دنیا و ایران یا در مورد نماز و دین و روزه و ... باشه. در این مرحله فرد مصاحبه گری حضور داره که ازتون سوال میپرسه و صفر تا صد پاسخ شما رو همون لحظه می نویسه و ثبت می کنه. اما امسال ( ۱۴۰۲ ) طبق آخرین اطلاعات، روند بررسی صلاحیت عمومی به نسبت سال های قبل متفاوت شده. سال های قبل مصاحبه عمومی و تخصصی با هم دیگه در یک مکان و یک زمان بود. اما امسال زمان بررسی صلاحیت عمومی و مصاحبه تخصصی با هم فرق داره.
شما باید بعد از دعوت به مصاحبه فرهنگیان از سایت هسته گزینش استان خودتون پیگیر تایم مصاحبه عمومی ( گزینش ) بشید، در این سایت تمام اطلاعات از جمله زمان و مکان مربوط به آزمون صلاحیت عمومی مشخص شده! 

 

نحوه اطلاع از زمان دقیق روز مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شما

بلافاصله بعد از این که به صورت کامل مدارک و اطلاعات خودتون رو  در سامانه مصاحبه و گزینش دانشگاه فرهنگیان بارگزاری کردین، زمان مصاحبه شما مشخص میشه. در واقع همون طور که گفتیم کارتی تحت عنوان کارت حضور در مصاحبه براتون صادر میشه که در این کارت جزییات مربوط به مصاحبه  مثل زمان دقیق مصاحبه مشخص شده. تازه علاوه بر این بعد از بارگزاری مدارکتون در این سایت در قسمت بالا سمت چپ سایت، می تونین زمان دقیق مصاحبه خودتون رو ببینید.

 

زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

زمان اعلام نتایج نهایی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان همراه با اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۲ توسط سایت سازمان سنجش اعلام میشه. با توجه به تغییرات کنکور ۱۴۰۲ و اطلاعیه سازمان سنجش نتیجه نهایی کنکور ۱۴۰۲ ، اواخر مهر ماه باید منتظر نتیجه نهایی کنکور باشید.

 

سوالات متداول 

 

 

نظرات کاربران 26 نظر

ثبت نظر جدید
تجربی ریاضی انسانی هنر زبان فرهنگیان

نظرات ثبت شده
  1. Mm

    سلام وقتتون بخیر من امسال فرهنگیان کنکور دادم رشته تجربی همون زمان مصاحبه فرهنگیان بهمون نمیگن ببینم قبول شدیم یانه ؟ اگه مصاحبه خوب باشه ولی تراز نه امکان قبول شدن هست؟

    • مدیکال استوز

      سلام دوست مدیکالی من نه موقع مصاحبه مشخص نیست قبول شدید یا نه
      با توجه به تراز شما دعوت می شید اگه خوب نباشه خب دعوت به مصاحبه نمی شید

  2. P

    سلام وقت بخیر امسال نتایج مصاحبه مرداد ماه اعلام میشه؟ اگه تو مصاحبه پذیرفته بشیم ممکنه برای تراز پایین معدل رد شد؟

    • مدیکال استوز

      سلام همراه مدیکالی
      امسال نتایج مصاحبه اوایل خرداد یا اواخرش اعلام میشه و اگه در مصاحبه دعوت بشی تمام معیارها با هم جمع میشه و نتیجه قبولی مشخص میشه پس سعی کن فعلا کنکور خوبی بدی و در ادامه در نهایی ها نمره خوبی کسب کنی

  3. علی

    سلام از تراز کنکور قبلی میشه برای فرهنگیان استفاده کرد؟؟؟؟

    • مدیکال استوز

      سلام دوست عزیزم نه برای کنکور فرهنگیان نمی شه

  4. یاس

    سلام من رشته ام تجزبیه معدل دهم۱۸.۵ بود یازدهم ۱۸.۶۰ بود و معدل کل ۳سال هم ۱۷.۰۵ شد ولی خب دوزادهم امتحان نهایی هارو خراب کردم معدل کتبی نهایی دوازدهم شد ۱۰.۷۵ و ۲ تا تبصره زدم و دیپلمم رو گرفتم امکانش هست یه دلیل اینکه معدل کتبی ام خیلی کمه دعوت به مصحبه نشم یا اگه شدم هم به خاطر معدل کتبی ام رد بشمم؟. میشه لطفا بگسد چون واقعا موندم

    • مدیکال استوز

      سلام عزیزم نه اینطوری نیست تأثیر معدل برداشته شده و مشکلی نیست

  5. علی موسوی

    سلام ادمین جان خیلی ممنون میشم به سوالم کامل جواب بدی چون از هرکی میپرسم یه چیزی میگه .ببین من سال دهم معدلم شده15.47 بعدسال یازدهمم معدلم شده14.48 حالا امسال که دوازدهمم اگه معلدل امسالمو ببرم بالا که بعد میانگین این سه تا معدل روی هم بالای 15بشه میتونم فرهنگیان قبول بشم؟یا اینکه چون سال یازدهمم معدلم کم بوده دیگه قبول نمیشم و حتی اگه معدل امسالمم مثلا ۱۸بگیرم که میانگینش بشه ۱۵باز قبول نمیشم

    • مدیکال استوز

      سلام وقت بخیر دوست مدیکالی من اگه میانگین معدل ۳سال بالای ۱۴باشه مشکلی نیست برای فرهنگیان

  6. Haza

    سلام خسته نباشید.. بخشید میگم بعد از اعلام نتیجه نهایی فرهنگیان من رد شدم و برا من هیچ کدی نزده این یعنی چی؟؟

    • مدیکال استوز

      سلام وقت بخیر دوست مدیکالی 

      یعنی هیچ کد رشته فرهنگیان قبول نشدید 🥲

  7. Mdk

    قبول شدم اما فرهنیگان ن میخوام ببینم با اینک همه مراحل و خیلی خوب رد کردم چرا رد شدم بااینک حدود رتبه من تو منطقه ما قبول شدن

    • مدیکال استوز

      قبول نشدن فرهنگیان دو دلیل داره ۱_ مصاحبه خوب ندادید ۲_رتبه اتون نسبت به رقیب هاتون بیشتر بوده

  8. mdk

    خب پس از چ راهی میتونم بفهمم چرا رد شدم ؟

    • مدیکال استوز

      کد نزده  براتون؟

  9. Mdk

    و ی سوال دیگ از کجا بفهمم بااینکه به مصاحبه فرهنگیان رفتم چرا قبول نشدم امسال مثل اینک کارنامه سبز نمیدن

    • مدیکال استوز

      سلام وقت بخیر دوست مدیکالی من امسال کارنامه سبز نداریم

  10. Mdk

    سلام وقت بخیر منظور از کارنامه سبز چیه دقیقا؟ الان نتایج نهایی اومده کی کارنامه سبز میاد؟

    • مدیکال استوز

      سلام وقت بخیر دوست مدیکالی من امسال کارنامه سبز نداریم

پشتیبانی مدیکال02191014133 رزرو مشاوره ماهانه