مدیکال استوز

سوالات و تجربه مصاحبه دانشگاه شاهد 1403

سوالات و تجربه مصاحبه دانشگاه شاهد 1403
31 نظرات
10 دقیقه
30 شهریور 1403
14,344

مصاحبه دانشگاه شاهد و نحوه عملکرد شما در روز مصاحبه مهم ترین قسمت پذیرش در دانشگاه شاهده.

این که الان اینجایی نشون میده که توام جز افرادی هستی که به (( مصاحبه دانشگاه شاهد دعوت شدن )) ولی احتمالا اطلاعات کافی و تجربه مصاحبه دانشگاه شاهد رو نداری و مهم تر از همه به دنبال دانلود PDF سوالات مصاحبه دانشگاه شاهد با جواب هستی.

خب میتونیم بهت این اطمینان رو بهت بدیم که :
 
 تنها با مطالعه با دقت همین صفحه سوالات و تجربه مصاحبه دانشگاه شاهد یادداشت برداری از نکات میتونی برای روز مصاحبه با آمادگی کامل حاضر بشی.
 
چون ما از یکی از دانشجویان دانشگاه شاهد دعوت کردیم که تا تمامی نکات مهم برای قبولی و تجربه خودش از روز مصاحبه دانشگاه شاهد رو با شما درمیون بزاره.

البته خیلی مهمه که از تمامی نکات گفته شده یادداشت برداری کنی تا از صفر تا صد مطالبی که در مورد مصاحبه دانشگاه شاهد در اختیارت قرار دادیم استفاده کنی.

همچنین در انتهای صفحه دانلود PDF سوالات مصاحبه دانشگاه شاهد با جواب رو هم برات گذاشتیم که حتما 2 الی 3 بار سوالات رو بخون که به تمامی سوالات با جواب هاشون اشراف کامل داشته باشی.

راستی یادت باشه :
اگه هر سوالی پیرامون فرآیند مصاحبه دانشگاه شاهد داشتی میتونی در پایین همین صفحه در بخش (( نظرات ))
برامون بنویسی،‌تا مشاوران کنکور مدیکال استوز زیر 24 ساعت بهت پاسخ بدن.

چگونه بفهمیم به مصاحبه دانشگاه شاهد دعوت شده ایم؟

اولین سوالی که بعد از این که انتخاب رشته کردین به ذهنتون میاد اینکه حالا چجوری بفهمیم  که به مصاحبه دانشگاه شاهد دعوت شدیم؟
ببنید دوستان دانشگاه شاهد یه دانشگاه سراسریه و توی دفترچه انتخاب رشته کنکور در دسته دانشگاه های خاص قرار می گیره. خاص بودن این دانشگاه از این جهته که پذیرش در این دانشگاه با مصاحبه انجام میشه.


اما اینکه بعد از قرار دادن کد رشته های دانشگاه شاهد در فرم ۱۵۰  تایی انتخاب رشته، متوجه بشید که آیا به مصاحبه دانشگاه شاهد دعوت شدین یا نه؟

✔️ فقط و فقط از طریق بخش کاربری شما ( همونجایی که کارنامه نتایج اولیه رو نشون میده )در سایت سازمان سنجش باید مشاهده کنید و هیچ منبع دیگه ای در این خصوص معتبر نیست.

 

زمان مصاحبه دانشگاه شاهد 1403

زمان مصاحبه دانشگاه شاهد معمولا چند هفته بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور توسط سازمان سنجش اعلام میشه.

به طور کلی اگر شما متقاضی ورود به دانشگاه شاهد باشید و اون رو جز اولویت های خودتون در فرم انتخاب رشته کنکور قرار داده باشید به شرط داشتن حداقل تراز لازم برای دعوت شدن به مصاحبه، میتونید منتظر اعلام زمان مصاحبه دانشگاه شاهد از سمت سایت سازمان سنجش باشید.

عموما تعداد افراد دعوت شده به مصاحبه دانشگاه شاهد 3 برابر ظرفیت دانشگاه هست که از بین این افراد، داوطلب هایی که در مصاحبه دانشگاه شاهد موفق عمل کنن در این دانشگاه پذیرش میشن.

 

اطلاعیه منتشر شده دانشگاه شاهد پیرامون زمان مصاحبه در تاریخ 31 شهریور :

با توجه به فراهم شدن شیوه نوبت‌دهی الکترونیکی، معرفی شدگان محترم از تاریخ 1/ 7 / 1403 تا 3/ 7 / 1403 می‌توانند ثبت نام نموده و پس از ورود به سامانه برای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ( 4، 5 و 6 مهرماه ) در ساعات درج شده نوبت تعیین نمایند.

یه نکته خیلی مهم که در مورد شرکت در مصاحبه شاهد وجود داره گرفتن نوبت الکترونیکی از وبسایت دانشگاه شاهده.

 

آدرس سایت دانشگاه شاهد و راهنما نوبت گیری

 شما باید طی تاریخ 1/ 7 / 1403 الی 3/ 7 / 1403 گفته شده وارد سامانه دانشگاه شاهد به آدرس زیر بشید و زمان مصاحبتون رو انتخاب کنید.

 
 

راهنمای نوبت گیری مصاحبه دانشگاه شاهد :

1. داوطلبان باید پس از این که ردیف های فرم مربوطه رو باز کردند اطلاعات خواسته شده رو در سامانه درج کنند. در آخر بعد از این که اطلاعات رو ثبت کردین دکمه ارسال نام کاربری و کلمه عبور رو فشار بدین.
2. لازمه که بدونید مقطعی که باید انتخاب کنید کارشناسی و دکترای عمومی هستش که داوطلب  برای ورود به این مقاطع دعوت به مصاحبه دانشگاه شاهد شده است.
3. داوطلب بعد از این که رمز عبور و نام کاربریش رو دریافت کرد باید وارد سامانه بشه و زمان مصاحبه رو انتخاب کنه.
4. به عنوان  نکته اخر بدونید که وقتی زمانو انتخاب کردین دیگه نمیتونین تغییرش بدین در واقع امکان ویرایش زمان وجود نداره پس تموم حواس خودتونو وقتی دارین فرمو پر میکنید جمع کنید.
 

❌ اگه موفق نشدید نوبت خودتون رو در این بازه زمانی ثبت کنید :

 نام و نام خانوادگی، شماره ملی و شماره تلفن‌همراهی که در سامانه سنجش ثبت کردید رو به همراه یک توضیح کوتاه و منطقی راجع مشکل به وجود اومده به شماره تلفن 5125080-021 به نام آقای مصطفایی در ساعات اداری تماس بگیرید یا اطلاعات خودتون رو با استفاده از اپلیکیشن به همین شماره ارسال کنید.

پشتیبان تعیین صلاحیت دانشگاه شاهد

 

نکات مربوط به مکان مصاحبه دانشگاه شاهد

1. دانشگاه شاهد یک مکان برای استقرار خانواده داوطلبان محترم در داخل دانشگاه در روز تعیین صلاحیت عمومی تامین کرده پس میتونید با خانواده تشریف ببرید برای مصاحبه.
2. حتما  ۱۵ دقیقه قبل از زمانی که برای مصاحبه دانشگاه شاهد تعیین کردند در محل مصاحبه حضور داشته باشید.
3. مدت زمان طی کردن کل مصاحبه دانشگاه شاهد از زمان ورود تا پایان مصاحبه حدودا دو الی سه ساعت طول می کشه.
4. محل دانشگاه شاهد بسیار پر ترافیکه شما باید با علم به این موضوع یه طوری برنامه بچینید که در زمان معین در محل مصاحبه حضور داشته باشید، بهتره از وسایل نقلیه عمومی مثل مترو استفاده کنید.
5. هیچ وسیله اضافه ای با خودتون به مکان مصاحبه نیارید، وسایل اضافی می تونن هر چیزی باشند مثل کتاب، کیف و...
6. این که گوشی تلفن همراه رو با خودتون به محل مصاحبه ببرید جرم تلقی میشه پس قبل از ورود به محل مصاحبه گوشیتونو به قسمت امانات دانشگاه هنر تحویل بدید.
 

 آدرس مکان برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد 

برای راحتی شما  آدرس این دانشگاه رو این زیر گذاشتیم که اگر پیدا کردن این دانشگاه براتون سخت بود مستقیم این آدرس رو توی گوگل مپ سرچ کنید، یعنی اینجوری به فکر شماییم ما!!

 

این هم آدرس محل برگزاری مصاحبه دانشگاه شاهد :

تهران – ابتدای بزرگراه خلیج فارس، روبروی حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره)، دانشگاه شاهد، دانشکده هنر
 

موقعیت مکانی دانشکده هنر دانشگاه شاهد

 

لوکیشن دانشکده هنر دانشگاه شاهد

 

شرایط قبولی در مصاحبه دانشگاه شاهد

اگر شما جز داوطلبانی هستید که دوست دارید در دانشگاه شاهد درس بخونید قبل از هرچیزی باید یک سری شرایط رو داشته باشید. شرایط قبولی در مصاحبه دانشگاه شاهد به 2 دسته، شرایط اختصاصی و عمومی تقسیم میشه. 

ما اینجا کامل برات باز کردیم که این شرایط شامل چی هستند پس نگران چیزی نباش!

شرایط عمومی قبولی در مصاحبه شاهد

1. اعتقاد کامل به دین اسلام و عمل به تمامی قوانین آن
2. عدم داشتن هیچ گونه سو پیشینه نسبت به کلیه سوابق کیفری
3. توانایی پایبندی و تعهد نسبت به تمامی مقررات دانشگاه شاهد
4. عدم سابقه وابستگی تشکیلاتی یا هواداری از احزاب مخالف جمهوری اسلامی
5. اعتقاد کامل به ولایت فقیه و عمل به تمامی دستورات ایشان وقانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
6. رعایت کامل ضوابط پوشش اسلامی و شئونات دین اسلام برای دختران و پسران ( استفاده از چادر برای دختران الزامیه)
 

شرایط اختصاصی قبولی در مصاحبه دانشگاه شاهد 

1. شرکت در آزمون سراسری ( پذیرش در دانشگاه شاهد فقط و فقط با آزمون انجام میشه)
2. مجاز شدن برای انتخاب رشته های دوره روزانه و نوبت دوم ( باید حد نصاب رتبه قبولی در رشته های دانشگاه شاه رو در کنکور سراسری کسب کنید)
3. انتخاب کد رشته محل های مربوط به دانشگاه شاهد ( اگر متقاضی تحصیل در این دانشگاه هستید بهتره کد رشته های این دانشگاه رو در فرم انتخاب رشته اولویت قرار بدین)
 

مدارک لازم برای روز مصاحبه دانشگاه شاهد 1403

برای شرکت در روز مصاحبه دانشگاه شاهد باید یه سری مدارک رو با خودتون ببرید. دقت کنید که به همراه داشتن این مدارک برای احراز هویت شما الزامیه و اگر روز مصاحبه مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه شاهد رو نداشته باشید عملا نمیتونید در مصاحبه شرکت کنید.

 مدارک لازم برای مصاحبه دانشگاه شاهد شامل :

1. اصل کارت ملی
2. اصل شناسنامه به همراه کپی برابر اصل صفحه اول شناسنامه
3. کپی برابر اصل کارنامه آخرین مقطع تحصیلی
4. چاپ فرم مشخصات همراه به همراه عکس رنگی جدید ( یعنی فرم مشخصات تحصیلی رو که دریافت کردین چاپش کنید و یه عکس رنگی جدید بهش وصل کنید)
5. اگر مدارکی دال بر سوابق ایثارگری، عضویت در بسیج، هلال احمر و... دارین حتماا روز مصاحبه با خودتون داشته باشید.
6. اگر در المپیاد خاصی شرکت کردین و لوح تقدیر  یا مدال دارید حتما با خودتون ببرید.
7. اگر مدرک خاصی برای زبان دارید یا مدرکی که نشون میده با زبان های خارجی آشنایید حتما با خودتون روز مصاحبه به همراه داشته باشید.

 

تجربه واقعی مصاحبه دانشگاه شاهد

خواندن تجربیات واقعی مصاحبه دانشگاه شاهد بهترین اطلاعات رو در خصوص چگونگی درخشیدن در مصاحبه این دانشگاه رو بهتون میده.ما هم در مدیکال استوز مثل بقیه مصاحبه های دانشگاه های دیگه از یکی از پذیرفته شدگان مصاحبه دانشگاه شاهد دعوت کردیم تا اطلاعات و تجربه خودشون در مورد مصاحبه دانشگاه شاهد رو در اختیارتون بزارند. پس بریم تا با دوست عزیزمون آقای عبداللهی دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه شاهد پیرامون تجربه ای که در مصاحبه دانشگاه شاهد داشتن، صحبت کنیم.

-سلام من امیر حسین عبداللهی هستم.

از این که عمری باقی بود تا بتونم تجربمو در اختیار شما قرار بدم بسیار خدارو شاکرم.

 همچنین از تیم بی نظیر مدیکال استوز کمال تشکر رو دارم که تمام تلاششون رو می کنند تا داوطلبان با آمادگی کامل در مصاحبه دانشگاه شاهد شرکت کنند. منم با یاری خداوند سعی میکنم تموم اتفاقات مهم روز مصاحبه رو به یاد بیارم و به طور کامل و بدون کم و کاست در اختیارتون قرار بدم، انشالله که صحبتای من کمکی برای موفقیت شما در مصاحبه دانشگاه شاهد باشه.

 

مراحل مصاحبه دانشگاه شاهد

کلیه مراحل مصاحبه دانشگاه شاهد در  2 مرحله خلاصه میشه این 2 مرحله شامل آزمون شفاهی و آزمون کتبی هستن.

 

1. آزمون کتبی مصاحبه دانشگاه شاهد 

شروع مصاحبه دانشگاه شاهد با آزمون کتبی هست. همه داوطلبانی که در مکان و زمان مقرر شده برای مصاحبه دانشگاه شاهد حضور پیدا میکنند باید در این آزمون شرکت کنند. به طور کلی این آزمون شامل 80 الی 100 سوال راجع مسائل عقیدتی، اجتماعی، سیاسی و احکام دینی هست. سوالات طرح شده در این مرحله اغلب به صورت  تک گزینه ای هست و شما فقط باید میزان موافقت خودتون رو نسبت به عبارت های طرح شده اعلام کنید.

 

2. آزمون شفاهی مصاحبه دانشگاه شاهد

مرحله دوم مصاحبه دانشگاه شاهد آزمون شفاهیه که در این مرحله چند نفر از مصاحبه گر ها میان یه سری سوال ازتون به صورت شفاهی می پرسن‌ موضوعات سوالات مثل مصاحبه کتبی راجع مسائل سیاسی، دینی، عقیدتی و اجتماعیه. در آزمون شفاهی نسبت به آزمون کتبی سوالاتی که میپرسن تعدادشون کمتره، کلا هدف از آزمون شفاهی فن بیان شماو سنجیدن شخصیتتون هست.

 

نحوه پوشش در روز مصاحبه دانشگاه شاهد

اولین چیزی که در روز مصاحبه دانشگاه شاهد از شما به چشم‌ مصاحبه گرها میاد پوشش شماست.

 لازم به ذکره بدونید که هیئت امنای دانشگاه شاهد از 8 نفر تشکیل شدند، رییس جمهور، رییس بنیاد شهید، وزیر علوم، وزیر آموزش پرورش، و یه نفر از اعضای هئیت علمی و یکی از اشخاصی که بنیاد شهید به دانشگاه معرفی میکنه و رییس دانشگاه.

 با توجه به این که دانشگاه شاهد تحت نظر بنیاد شهید فعالیت میکنه بسیار به قوانین اسلامی به شدت پایبنده پس شما باید در نحوه پوشش خودتون کمال دقت رو داشته باشید.

طبق قوانین دانشگاه شاهد :

پوشیدن چادر برای خانم ها در روز مصاحبه دانشگاه شاهد الزامیه.

آقایون هم باید پوششون رو منطبق با معیار های کشور انتخاب کنن.


* به طور کلی بهترین پوشش برای آقایون در روز مصاحبه دانشگاه شاهد پیراهن و شلوار پارچه ای هستش، همچنین توصیه میشه روز مصاحبه بسیار آراسته باشید.

مصاحبه دانشگاه شاهد  برای خانم ها

موضوع مهم بعدی پیرامون مصاحبه دانشگاه شاهد برای خانم هاست. 

اگه خانم هستید و قصد تحصیل در این دانشگاه رو دارید در درجه اول همونطور که گفتیم باید با چادر وارد محوطه دانشگاه هنر برای مصاحبه دانشگاه شاهد بشید.

 همچنین آرایش صورت شما هم بسیار مهمه، سعی کنید اصلا آرایش نداشته باشید یا آرایشتون به شدت کمرنگ باشه.

حتما جوری با مصاحبه گر ها حرف بزنید که :

به انگیزه شما جهت تحصیل در دانشگاه شاهد پی ببرند و این که رفتارتون طوری باشه که نشون بده چادر پوشش انتخابی شماست. دقت کنید شما  بعد از ورود به این دانشگاه و در هنگام تحصیل هم باید چادر داشته باشید پس با علم بر این موضوع در مصاحبه دانشگاه شاهد شرکت کنید.

 

نمونه سوالات آزمون کتبی مصاحبه دانشگاه شاهد

1. چت کردن با نا محرم برای تبادل اطلاعات مانعی ندارد. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
2. در مسافرت ، نماز باید به طور کامل خوانده شود. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
3. عدم رعایت حجاب کامل ، نشان بی اعتقادی به مسائل دینی نیست. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
4. کسی که نماز نمی خواند ، می تواند به خدا نزدیک باشد و او را از دست ندهد. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
5. سازمان ها و ارگان ها نباید در اجرای قوانین سخت گیر باشند. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
6. معمولا قوانین سازمان ها صوری هستند و عمل به آن ها لزوم چندانی ندارند. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
7. شک در نماز مغرب و صبح موجب باطل شدن نماز می شود. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
8. اگر حق انتخاب داشتم حجاب راحت تری انتخاب می کردم. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
9. رعایت حجاب مهم است ، نوع آن اهمیت چندانی ندارد. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
10. گاهی در انتخابات به کسانی که نمی شناسم رای می دهم. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
11. گاهی ممکن است برای آزادی بیشتر به خانواده ام دروغ بگویم. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
12. تقلید در اصول دین درست است. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
13. نظرتان راجع به جدا کردن کلاس های دختران و پسران در دانشگاه چیست. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
14. زنان باید در همه ی امور به اندازه ی مردان راحتی داشته باشند. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
15. گاهی اوقات عصبانی می شوم. (موافقم ، تا حدودی موافقم ، مخالفم)
16. همه مردم گاهی ناچار می شوند دروغ بگویند (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
17. آرایش برای خانم ها در این زمانه خوب است (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
18. تسبیحات اربعه همان تسبیحات حضرت زهرا (س) است (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
19. ارتباط با جنس مخالف، در صورتی که وابستگی ایجاد نشود اشکالی ندارد (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
20. بعد از وقوع زلزله و حوادث طبیعی نماز آیات واجبه (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
21. با جمله همرنگ جماعت شو موافقم (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
23. استفاده از سیگار و … برای آشنایی اشکالی ندارد (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
24.در احکام دین باید از مرجع تقلید پیروی کرد (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
25. رابطه دختر و پسر در صورت با خبر بودن خانواده ها مشکلی ندارد (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
26. نماز جمعه باید در روز جمعه برگزار شود (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
27. پوشش چادر و تاکید زیاد بر پوشش، شادابی و نشاط کلاس های درس را از بین میبرد (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
28. مختلط بودن کلاس باعث بالا رفتن سطح کیفی و علمی کلاس می شود (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
29. آدم درونگرایی هستید (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
30. پایبند نظام جمهوری اسلامی هستید (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
31. پیرو ولایت و رهبری هستید (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
32. به ارزش های دانشگاه شاهد احترام میگزارم (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
33. پذیرش دانشجو فقط باید بر اساس رتبه علمی باشد (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
34. گاهی بد اخلاق می شوم (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
35. گاهی بی حوصله می شوم (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
36. گاهی دلم می خواهد ناسزا بگویم (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
37. اغلب مردم حاضرند از هر راهی منافع و مزایایی کسب کنند (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
38. دیدن عکس و فیلم زنان فامیل بلااشکال (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
39. عدم رعایت حجاب کامل، نشان بی اعتقادی به اصول دینی نیست (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
40. قوانین و مقررات خسته ام می کنند (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
41. چت با نامحرم را نمی پسندم (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
42. اطاعت از حکم ولی امر مسلمین، مشروط به این است که با سایر مراجع عظام، مغایرت نداشته باشد (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
43. کسی که نماز نمی خواند، می تواند به خدا نزدیک باشد و خدا را از دست ندهد (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)
44. گاهی اوقات احساس خستگی می کنم (موافقم، تا حدودی موافقم، مخالفم)

 

نمونه سوالات آزمون شفاهی مصاحبه دانشگاه شاهد

1. آخرین باری که در نماز جمعه شرکت کرده اید چه زمانی بوده؟ طریقه و زمان خواندن نماز جمعه را توضیح دهید.
2. آیا تا به حال در نماز جماعت شرکت کرده اید؟ در صورتی که وسط نماز جماعت برسید چه کار می کنید؟
3. اگر در نماز ظهر و عصر که به جماعت برگزار می شود به نماز عصر برسید چه نیتی برای نماز می کنید؟ ظهر یا عصر
4. آیا تا به حال عضویت در بسیج داشته اید؟
5. سابقه حضور در راهپیمایی دارید؟
6. آخرین راه پیمایی که رفتید کی بوده است؟
7. روزه های حرام یا مستحب را نام ببرید.
8. آیا در خانواده ، فرد سیگاری دارید؟
9. آیا در خانواده فرد سیاسی دارید؟
10. معنی تولی و تبری چیست؟
11. شکیات و مسائل مربوط به نماز (مثلا شک در نماز صبح م مغرب باعث باطل شدن نماز می شود؟ و از این قبیل سوالات)
12. کسی در خانواده هست که شهید شده باشد؟
13. آیا تقلید در مسائل دینی را قبول دارید و در احکام دینی از مرجع تقلید پیروی می کنید؟

نمونه سوالات بیشتر همراه با جواب آزمون شفاهی و آزمون کتبی دانشگاه شاهد رو در قالب یه pdf در ادامه مقاله براتون قرار دادیم پس اصلا نگران نباشید.

نکات تکمیلی در خصوص مصاحبه دانشگاه شاهد

  • حتما به هنگام ورود و مصاحبه لبخند به لب داشته باشید و خودتون رو مشتاق نشون بدید.
  • سعی کنید در پاسخ دادن به سوالات زیاده گویی نکنید و خیلی پاسختون رو به حاشیه نبرید.
  • حتما آرام و شمرده صحبت کنید چون طرز حرف زدنتون بسیار اهمیت داره و یه جورایی نشانه شخصیت شماست.
  • اگه بنا بر شرایطی جواب یه سوالی رو نمیدونید خیلی صادقانه بگید الان حضور ذهن ندارم،‌ گفتن این عبارت خیلی بهتر از اینه که بخواین جواب اشتباه به سوال بدین.
  • زبان بدن شما هم در هنگام مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی شاهد حائز اهمیته‌‌. هنگام مصاحبه به ساعتتون نگاه نکنید، گردنتون رو نمالید یا نخارونید چون ممکنه مصاحبه گر فکر کنه شما خسته شدین.

 

دانلود PDF نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه شاهد با جواب

تیم مدیکال استوز سعی کرده مهم ترین سوالات مصاحبه دانشگاه شاهد رو براتون جمع آوری کنه، تمامی سوالاتی که در این فایل قرار داده شده تجربیات  مصاحبه دانشگاه شاهد ورودی های سال های قبله.

یادتون باشه ممکنه سوالاتی که ازتون میپرسن کاملا شبیه به سوالات این pdf نباشه ولی به طور قطع سوالاتی که از شما پرسیده میشه، مفهومش با سوالاتی که ما براتون آماده کردیم یکیه.

پس نمونه سوالات مصاحبه دانشگاه شاهد با جواب رو دانلودش کن و خودتو برای مصاحبه آماده کن!

زمان اعلام نتایج مصاحبه دانشگاه شاهد 1403 

زمان اعلام نتایج نهایی مصاحبه دانشگاه شاهد همزمان با اعلام نتایج نهایی کنکور 1403 توسط سایت سازمان سنجش اعلام میشه.

 با توجه به تاریخ اعلام شده سازمان سنجش نتایج نهایی کنکور هفته سوم الی چهارم مهر ماه به بعد اعلام میشه و شما داوطلبان عزیز باید تا اون موقع برای اعلام نتایج نهایی مصاحبه دانشگاه شاهد منتظر بمونند. 

  یادت نره :

بعد از قبولی در مصاحبه حتما بیای این زیر خبر قبولی خودت رو بهمون بدی و خوشحالمون کنی.😊

بیش از 100 نفر مشاوره در 6 رشتهلیست کامل
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز

مشاوره کنکور هوشمند با اپلیکیشن تخصصى مدیکال استوز

صفحه مشاوره
آپدیت جدید

ما رویایی داشتیم که نه تنها بتونیم خدمات مشاوره کنکور و تحصیلی رو به خونه و پشت میز دانش آموزها و داوطلب های کنکوری مدیکال بیاریم، بلکه بتونیم هر چیزی که کنکوری ها برای ساده تر شدن و لذت بخش تر شدن دوران مطالعه برای کنکور و امتحانات نهایی بهش نیاز دارن رو براشون فراهم کنیم.

اینجا بود که دست به کار شدیم و اپلیکیشن مشاوره کنکور مدیکال متولد شد. در همین لحظه بیش از ۱۰هزار نفر کنکوری در حال استفاده از اپلیکیشن مدیکال هستن و ما هر ماه در حال بهتر کردن امکانات اپلیکیشن برای انتقال یه تجربه دلنشین به بچه های کنکوری هستیم.

اینستاگرام مدیکال
ربات تلگرام مدیکال
کانال تلگرام مدیکال

نظرات کاربران

رشته تحصیلی

هیچ نتیجه ای یافت نشد!

نظری برای این مقاله ثبت نشده است!