نتایج امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۲ اعلام شد!

نتایج امتحانات نهایی دوازدهم ۱۴۰۲ اعلام شد!
08 تیر

زمان تقریبی خواندن: 0 دقیقه

بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نتایج امتحانات نهایی دوازدهم 1402 و کسایی که ترمیم معدل کرده بودن اعلام شد. قبلا هم پیش بینی کرده بودیم که ۱۰ روز اول تیرماه نتایج اعلام میشه و همین اتفاق هم افتاد. در ادامه نحوه مشاهده نتایج امتحان نهایی از طریق سایت های معرفی شده توسط آموزش و پرورش قدم به قدم براتون توضیح دادیم.

تاریخ اعلام نتایج امتحان نهایی ۱۴۰۲

دانش آموزان و داوطلبان ترمیم نمره ی امتحان نهایی می تونن با مراجعه به مدرسه و یا از طریق سایت های اعلام نتایج نمره هاشونو دریافت کنن و از عملکردشون تو این دوره از امتحانات نهایی مطلع بشن.

 

نحوه مشاهده نتایج امتحانات نهایی خرداد ماه ۱۴۰۲ (به همراه راهنمای تصویری)

همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم، نتایج امتحانات نهایی رو هم به صورت حضوری و هم به صورت الکترونیکی می تونی دریافت کنی.

راحت ترین راه برای دریافت کارنامه به صورت اینترنتی، سایت پادا هست. نشانی سایت پادا: pada.medu.ir روی این لینک کلیک کن و با نام کاربری و رمز عبوری که از مدرسه گرفتی، وارد پنلت تو سایت همگام شو.

قدم بعدی کلیک رو گزینه ی کارنامه و بعد گزینه ی کارنامه ی نهاییه و در نهایت تمام! کارنامه ی نهایی و نمراتت آماده هست.

راهنمای تصویری دریافت کارنامه امتحانات نهایی 1402 تو ادامه ی مطلب قرار گرفته.

 

 

 

 برای اطلاعات بیشتر راجع به سایت های اعلام نتایج این مطلب رو بخون:

سایت اعلام نتایج امتحانات نهایی ۱۴۰۲

 

نحوه اعتراض به نتایج نمرات امتحان نهایی ۱۴۰۲

دانش آموزایی که از نحوه ی تصحیح و نمره دهی برگه های امتحانات نهایی خودشون راضی نیستن، می تونن تو بازه ی زمانی مشخص شده اعتراض خودشون به نتایج امتحانات نهایی رو ثبت کنن. هنوز زمان دقیق اعتراض به نتایج امتحانات نهایی اعلام نشده ولی به احتمال زیاد از پنجشنبه 1 تیرماه، بازه ی اعتراض به نمرات امتحان نهایی شروع بشه و تا اواخر هفته ی آینده ادامه داشته باشه.

 

نحوه ی اعتراض به نمرات امتحان نهایی به صورت حضوری و با مراجعه به مدرسه هست. معمولا نتیجه ی اعتراض مثبته و اکثر اوقات نمره ی دانش آموزا بهتر میشه.

بعد از تموم شدن مهلت اعتراض، بازبینی برگه ها توسط یه مصحح دیگه انجام میشه و اگه مشکلی باشه رفعش می کنن. کل فرایند اعتراض و اعلام مجدد نمره حدودا دو هفته طول می کشه.

 

سوالات متداول

  • سایت خاصی برای اعلام نتایج امتحانات نهایی وجود داره؟

    چند تا سایت هستن که میتونی از طریق اونا کارنامتو به صورت مجازی دریافت کنی. سایت پادا، همگام و سیدا سایتایی هستن که همشون زیر مجموعه ی وزارت آموزش و پرورشن و اگه رمز عبور و نام کاربریتو داری خیلی راحت میتونی کارنامتو تو این سایتا مشاهده کنی.

  • نتایج امتحانات نهایی 1402 چه تایمی اعلام میشه؟

    نتایج امتحانات نهایی 1402 از امروز 31 خرداد ماه به صورت حضوری و الکترونیکی از سایت های مربوط به آموزش و پرورش قابل دریافته.

  • چجوری میشه کارنامه ی پایان سال تحصیلی رو دریافت کرد؟

    دانش آموزان پایه ی دوازدهم می تونن کارنامه ی خودشونو هم حضوری و هم مجازی از طریق سایت پادا که بالاتر توضیحاتشونو دادیم، دریافت کنن. ولی کلا اگه بتونی حضوری بگیری بهتره. دیگه نمیخواد دنبال سایت و رمز عبور و نام کاربری و از این جور دردسرا باشی.

 

 

نظرات کاربران 1 نظر

ثبت نظر جدید
تجربی ریاضی انسانی هنر زبان فرهنگیان

نظرات ثبت شده
  1. عععع

    پس کی نمره امتحانات نهایی میاد؟

    • مدیکال استوز

      عزیزم نگران نباش همه این دغدغه رو الان دارن ولی بزودی نمرات میاد و امکان ویرایش هم حتما میذارن.

پشتیبانی مدیکال02191014133 رزرو مشاوره ماهانه