زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اردیبهشت و فرهنگیان 1404 که بالاخره توسط سازمان سنجش اعلام شد. شما زمانی میتونید کارت ورود به جلسه کنکور رو دریافت کنید که فرآیند ثبت نام کنکور رو به درستی انجام داده باشید.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور اردیبهشت ( کنکور سراسری و کنکور فرهنگیان )
از دوشنبه 8 تا چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه 1404می باشد و شما میتونید طبق راهنما قدم به قدم تصویری که در ادامه براتون قرار دادیم، کارت ورود به جلسه خودتون رو دریافت کنید.
نمونه کارت ورود به جلسه کنکور اردبیهشت و تیرماه 1404
📷 تصویر نمونه کارت ورود به جلسه کنکور رو می تونید این زیر مشاهده کنید.
آیا گرفتن کارت ورود به جلسه کنکور هزینه داره؟
این که بخواین اطلاعاتتون رو وارد سایت بکنید، احتیاجی به هزینه نداره. اما از اونجایی که باید حتما کارت ورود به جلستون رو پرینت بگیرید، صرفا باید یک هزینه کوچیکی برای پرینت کارتتون بپردازید.
بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه کنکورهای 1404(فرهنگیان و سراسری)
زمان دریافت کارت ورود به جلسه ی کنکور معمولا 4، 5 روز قبل از روز آزمون هست و در این بازه شما می تونید، با مراجعه به سایت سنجش کارتتون رو دریافت کنید. در ادامه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور اردیبهشت، تیر و فرهنگیان رو به تفکیک توضیح دادیم.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اردیبهشت 1404
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اردیبهشت 1404، طبق اطلاعیه سازمان سنجش از تاریخ 8 تا 10 اردیبهشت ماه هست. شما می تونید در این بازه زمانی برای دریافت کارت ورود به جلستون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فرهنگیان 1404
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور فرهنگیان 1404، همزمان با کنکور اردیبهشت در تاریخ 8 الی 10 اردیبهشت ماه هست. اگر متقاضی شرکت در کنکور فرهنگیان هستید، می تونید در این بازه زمانی برای دریافت کارت ورود به جلستون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید.
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تیر 1404
تاریخ دقیق زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری تیرماه، بلافاصله بعد از این که توسط سایت سازمان سنجش اعلام بشه، اینجا قرار خواهد داده شد. اما به احتمل زیاد در بازه زمانی ۱۰ تا 12 تیر ماه منتشر خواهد شد.
روش دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی
اگه این سوال که چگونه کارت ورود به جلسه کنکور بگیریم؟ یا نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور با کد ملی به چه شکله؟ ذهن شمارو درگیر کرده، فقط کافیه طبق مراحل زیر عمل کنید.
- در ابتدا وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بشید.
- روی قسمت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کلیک کنید.
- رمز عبور و کد ملی خودتون رو وارد کنید و کارت ورود به جلسه خودتون رو پرینت بگیرین.
برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور چه مدارکی لازم است؟
در پاسخ به این سوال که برای کارت ورود به جلسه کنکور چه مدارکی لازم است؟ باید گفت که شما در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور صرفا با همراه داشتن شماره ملی و رمز عبورتون میتونین کارتتونو دریافت کنین.
یادتون نره که :
برای هر کنکور یه کارت ورود به جلسه جداگانه باید دریافت کنین.
برای مثال :
اگه توی کنکور تجربی و کنکور هنر شرکت کردین، باید 2 تا کارت ورود به جلسه کنکور دریافت کنین.
نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور از سایت sanjesh.org
همونطور که می دونید صفر تاصد مسئولیت برگزاری کنکور به عهده سازمان سنجشه و شما باید کارت ورود به جلستون که یه جورایی مجوز ورود شما به حوزه امتحانی و جلسه کنکورتونه رو از طریق این سایت دریافت کنید.
اگر نمی دونید چطور کارت ورود به جلسه کنکورتونو رو دریافت کنین، اصلا نگران نباشید. ما در ادامه به صورت تصویری و مرحله به مرحله فرایند دریافت کارت ورود به جلسه رو براتون گذاشتیم.
راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 1404
با استفاده از راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه، شما می تونید بدون این که کافینت برید صرفا با یه سیستمی که به اینترنت وصل باشه، کارت ورود به جلستون رو دریافت کنید.
در مرحله یک، شما باید آدرس سایت سازمان سنجش رو سرچ کنید و وارد سایت بشید.
در مرحله دو، بعد از ورود به سایت روی گزینه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کلیک کنید.
در مرحله سه، اطلاعت لازم رو وارد کنید تا بتونید وارد پنل کاربریتون بشید.
در مرحله چهار، روی قسمت کارت ورود به جلسه، کلیک کنید.
در مرحله پنج، اطلاعات شما نمایش داده میشه، پس از چک کردن این اطلاعات و تطابق این اطلاعات با اطلاعات اصلیتون، در صورت نبود مشکل تایید رو بزنید.
در مرحله شش، روی گزینه چاپ کارت کلیک کنید و کارتتون رو پرینت بگیرید.
نکات ویرایش اطلاعات کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه
شاید باورتون نشه ولی، امکان ویرایش اطلاعات کنکور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه هم وجود داره. در واقع باید گفت زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور، سومین فرصتیه که از سمت سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات کنکور به شما داده میشه.
☑️مراحلی که باید به هنگام ویرایش اطلاعات خودتون در زمان دریافت کارت ورود به جلسه، طی کنید، عبارتند از:
- به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید.
- بعد از ورود به صفحه جدید،روی لینک فعال “کارت شرکت در آزمون سراسری سال ۱404” کلیک کنید.
- بعد از این که اطلاعات خواسته شده رو وارد کردید، کارت ورود به جلستون روی صفحه نمایش داده میشه.
- بعد از نمایان شدن کارت ورود به جلسه روی صفحه نمایش، فقط کافیه اطلاعات مندرج روی کارت رو با اطلاعات خودتون مطابقت بدید و در صورت مغایرت اطلاعات، اطلاعات نادرست رو ویرایش کنید.
برای این که بدونید در چه زمانی از چه طریقی می تونید اطلاعات مغایر با اطلاعات اصلیتون رو ویرایش کنید، می تونید از جدول زیر کمک بگیرید.
محل مراجعه
اطلاعات قابل ویرایش
آموزش پروش
چنانچه لازم بود اطلاعاتی مثل، نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، سال اخذ و نوع ديپلم، كد دانش آموزی و منطقه اخذ ديپلم، وجود اشکال در نمرات امتحانات نهایی و ارسال نشدن تمرات به سازمان سنجش، سال و بخش محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی، عنوان مدرک پيش دانشگاهی، منطقه يا ناحیه اخذ مدرک پيش دانشگاهی، كد دانش آموزی مقطع پيش دانشگاهی رو ویرایش کنید، می تونید تا تاریخ 20 اردیبهشت به آموزش پرورش محل اخذ مدرک تحصیلیتون جهت ویرایش این اطلاعات، مراجعه کنید.
مراجعه به باجه های رفع نقص
چنانچه لازم بود اطلاعاتی مثل، جنسیت، دين، زبان خارجی امتحانی، معلوليت و بهيار، فاقد مهر یا عكس بودن کارت ورود به جلسه، واضح نبودن عكس داوطلب و درج عكسی به جز عكس داوطلب (اشتباه عكس)، ناخوانا بودن شماره داوطلبی، اشکالات مربوط به اطلاعات بند معلولین، می تونید در تاریخ 10 اردیبهشت ( ساعت 8:30 تا 12 صبح و از ساعت 14 الی 18 بعد از ظهر) به باجه های رفع نقص مراجعه کنید.
مراجعه به سایت سازمان سنجش
چنانچه لازم بود اطلاعاتی مثل، ناخوانا بودن شماره داوطلبی، وضعیت تحصيلی و اشتغال، محل اخذ مدرک ماقبل ديپلم، سری و سريال شناسنامه و سهمیه می تونید حداکثر تا تاریخ 5 اردیبهشت از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنید.
آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه در شهر شما
☑️برای دریافت آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور در شهرتون، می تونید به روش های زیر عمل کنید:
اول این که، بعد از صدور و دریافت کارت ورود به جلسه، به سایت سازمان سنجش به نشانی الکترونیکی sanjesh.org مراجعه کنید و لیست آدرس باجه های رفع نقص در سراسر کشور رو مشاهده کنید.
دوم این که، روی لینک دانلود زیر بزنید تا بدون هیچ زحمتی بتونید به آدرس باجه های رفع نقص در سراسر کشور، دسترسی داشته باشید.
اگه اطلاعات دریافت کارت ورود به جلسه کنکور رو فراموش یا گم کردیم، چیکار کنیم؟
اگ برای دریافت کارت ورود به جلسه ی کنکور به مشکل برخوردین و یا اطلاعات دریافت کارت رو گم کردین، اصلا نگران نباشین! با مراجعه به مدرسه خیلی راحت میتونید اطلاعاتت رو دوباره دریافت کنید.