مدیکال استوز

آخرین فرصت ثبت نام در مدارس بزرگسالان برای ایجاد یا ترمیم سوابق تحصیلی

80 نظرات
10 دقیقه
26 اسفند 1401
1,986

تا ۲۷آذر برای ثبت نام در امتحانات نهایی برای ترمیم نمره یا ایجاد سوابق فرصت دارید ! تنها یکبار فرصت ترمیم معدل هر درس را دارید !

  • داوطلبان چه برای ایجاد سابقه تحصیلی و چه برای ترمیم نمره تا ۲۷ آذر  فرصت دارند برای ثبت نام به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند. امتحانات نهایی دی ماه از سوم دی ماه آغاز و تا ۲۶ این ماه ادامه خواهد داشت.
  • داوطلبانی که دانش‌آموز نظام قدیم بوده و سابقه تحصیلی در پایگاه سنجش یا سامانه ساهت ندارند می‌توانند برای شرکت در امتحانات نهایی دی ماه به مدارس بزرگسالان مراجعه و نسبت به ثبت نام برای شرکت در امتحانات و ایجاد سابقه تحصیلی اقدام کنند. علاوه بر این داوطلبانی هم که قصد ترمیم سوابق دارند، باید برای ثبت نام و شرکت در امتحانات دی ماه به مدارس بزرگسالان مراجعه کنند.
  • داوطلبان چه برای ایجاد سابقه و چه برای ترمیم نمره (برای هر درس) تنها یکبار فرصت شرکت در امتحانات نهایی را دارند، اما این فرصت را دارند تا تعدادی از دروس خود را مثلا در امتحانات نهایی دی ماه امسال و بقیه را در امتحانات خرداد سال آینده امتحان بدهند و از این طریق معدل خود را بالا ببرند.
  • داوطلبان علاوه بر منطقه، ناحیه و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی خود می‌توانند در سایر مناطق نیز متقاضای شرکت در امتحانات نهایی شوند.
اینستاگرام مدیکال
ربات تلگرام مدیکال
کانال تلگرام مدیکال

نظرات کاربران

رشته تحصیلی

هیچ نتیجه ای یافت نشد!

نظری برای این خبر ثبت نشده است!