مدیکال استوز

بارم بندی هندسه امتحان نهایی دوازدهم 1403

بارم بندی هندسه امتحان نهایی دوازدهم 1403
0 نظرات
10 دقیقه
10 خرداد 1403
2,343

📌 بارم بندی هندسه دوازدهم امتحان نهایی خرداد، دی و شهریور 1404 به همراه :

1. چگونگی ارزشیابی و تصحیح برگه های امتحان نهایی هندسه دوازدهم

2. پیدا کردن بهترین روش برای 20 گرفتن در امتحان نهایی هندسه

3. دسترسی به نمونه سوالات هندسه نهایی دوازدهم

❌مهم ترین چیزیه که شما باید به دنبالش باشید، چرا که؛

 ((تاثیر مستقیم امتحان نهایی دوازدهم 1404، به 50 درصد رسیده و این یعنی اینکه امتحانات نهایی و کنکور، درست به اندازه هم در نتیجه نهاییت تاثیر دارند و پس هندسه دوازدهم، با ضریب 5.82، درسیه که نمره خوب گرفتن در اون در امتحانات نهایی، تراز خوبی بهت میده.))


✅ اما خیالتون راحت باشه با مطالعه همین مقاله

پیرامون جزییات کامل بارم بندی امتحان نهایی هندسه دوازهم، ما هر چیزی که لازم باشه برای 20 گرفتن در امتحان نهایی هندسه 3 بدونید رو بهتون توضیح دادیم تا بدین طریق بتونید با آمادگی کامل سر جلسه آزمون حضور پیدا کنید.

البته میتونید با (( دانلود جزوه هندسه دهم کیلومتر 20 جاده نهایی )) که این روزها حسابی بین کنکوری ها محبوب شده و در انتهای همین صفحه قرار داره، خودتون رو برای رسیدن به نمره 20 هندسه دهم آماده کنید.

❓✅ مثل همیشه بعد از مطالعه دقیق این مقاله     

هر سوال، مشکل یا ابهامی داشتی کافیه که در بخش" نظرات" پایین همین صفحه سوالاتت رو از ما بپرسی!😊

مشاوران کنکور  رتبه برتر مدیکال استوز در کمترین زمان و زیر 24 ساعت پاسخگو سوالات شما دوستان کنکوری هستن.

فصل
خرداد، شهریور و دی ماه
1
6
2
8
3
6

بارم بندی امتحان نهایی درس هندسه ۳ ریاضی فیزیک 1404

📌بررسی بارم بندی درس هندسه دوازدهم در امتحان نهایی، اولین قدمی هست که یک دانش آموز دغدغه مند برای کسب یک نمره خوب باید برداره. 

❓حالا چرا؟

چون بدین طریق شما می تونید متوجه بشید که چه فصولی احتیاج به تمرکز بیشتری دارند.

❌⏳در واقع، وقتی که زمان محدود باشه و نشه به اندازه کافی برای مرور تایم گذاشت،بارم بندی و نحوه پخش نمرات بین فصول مختلف اون درس می شه رو فصل هایی که نمره بیشتری دارن، تمرکز کرد.

بودجه بندی امتحان نهایی هندسه دوازدهم 1404

🔰نکات مهم پیرامون تصحیح اوراق امتحان نهایی

📌نکته اول، مصحح توی همون حوزه تصححی، پشت سیستم، اسکن برگه امتحانی رو بدون اینکه بتونه نام و اطلاعات دانش آموز رو ببینه، مشاهده میکنه.

📌نکته دوم، برای هر آزمون یک کلید وجود داره که مصحح از روی همون برگه هر دانش آموز رو تصحیح میکنه؛ پس دلتون قرص باشه که بارم دادن برای هر مصحح سلیقه ای نیست!

📌نکته سوم، مصحح، بارم هر سوال رو سمت چپ برگه با عدد و حروف وارد می کنه و بعد از اینکه برگه رو تصحیح کرد و بارم ها رو با هم جمع کرد، نمره ی کل برگه امتحانی رو به عدد و حروف وارد سیستم می کنه تا ثبت بشه.

🔍برای دریافت اطلاعات جامع تر می تونید مطلب زیر رو مطالعه کنین.

 نحوه تصحیح اوراق امتحان نهایی

چگونه بر اساس بارم بندی هندسه شب امتحان نهایی را 20 بگیرید؟

📌همونطور که می دونید، یه سری از فصول در هندسه اثبات های قابل توجهی داره، که حتما باید برای امتحان نهایی خونده و از اون مهم تر درک بشه. و بعد از اون، دومین قسمت مهم هندسه دوازدهم، قسمت محاسباتی درسه که باید فرمول و حل مسئله رو یاد بگیری.

❓حالا چطور باید مهارت خودتون رو در این فصول بیشتر کنید؟

✔️با حل نمونه سوالات مربوط به درس هندسه که مهم ترین این نمونه سوالات و یا بهترین نمونه سوالات همون سوالات نهایی هندسه  در سال های قبل هست، اما؛

❌تنها حل نمونه سوالات نهایی هندسه دوازدهم سال های قبل، با توجه به میزان تاثیر امتحانات نهایی در کنکور و طراحی متفاوت سوالات به نسبت سال های پیش، کافی نیست.

✅راستی در این مقاله

 روش مطالعه امتحان نهایی هندسه رو به طور کامل توضیح دادیم. از دستش نده!

روش مطالعه هندسه برای امتحان نهایی چگونه 20 شویم؟


روش تصحیح اوراق نهایی و ارزشیابی امتحان نهایی هندسه ۳ 1404

قبل از یکی دو سال اخیر، امتحانات نهایی کاملا به صورت دستی تصحیح میشدند که مزایا و معایب خودش رو داشت. اما امسال، به صورت الکترونیکی تصحیح میشه.

تصحیح الکترونیکی اوراق امتحان نهایی یعنی چی؟

یعنی اینکه بلافاصله بعد از پایان امتحان نهایی، تمامی پاسخبرگ ها به حوزه های تصحیح ارسال و اسکن میشن و به اینصورت، برگه ها به دستت مصحح ها میرسه که به صورت کشوری تصحیح بشن.

 📌نکته مهم اینجاست که، مصحح برگه هر امتحان، قراره معلم همون درس باشن؛ که خب چیز خیلی خوبیه!

نمونه سوالات امتحان نهایی هندسه ۳ رو از کجا پیدا کنیم؟

📌همونطور که تاکید کردیم برای آشنایی با بارم بندی، لازمه که نمونه سوالات نهایی هندسه دوازدهم رو حل کنی. این کار باعث میشه که با سوالات پر تکرار چند سال اخیر آشنا بشی و آمادگیت هم برای امتحان بیشتر بشه.

که البته اگه از جزوه های کیلومتر 20 جاده نهایی استفاده کنی دیگه نیازی به سوالات امتحان نهایی سال های قبل نداری چون مهم ترین موضوعات رو براتون پوشش دادیم.

چراغ راهنما :💡

🔎هر سوال، مشکل یا ابهامی در مورد بارم بندی رشته خودت داشتی کافیه که در بخش" نظرات" پایین همین صفحه سوالاتت رو از ما بپرسی!

مشاوران کنکور  مدیکال استوز در کمترین زمان و زیر 24 ساعت پاسخگو سوالات شما دوستان کنکوری عزیز هستن.❤️

سوالات متداول

بیش از 100 نفر مشاوره در 6 رشتهلیست کامل
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز
مشاور مدیکال استوز

مشاوره کنکور هوشمند با اپلیکیشن تخصصى مدیکال استوز

صفحه مشاوره
آپدیت جدید

ما رویایی داشتیم که نه تنها بتونیم خدمات مشاوره کنکور و تحصیلی رو به خونه و پشت میز دانش آموزها و داوطلب های کنکوری مدیکال بیاریم، بلکه بتونیم هر چیزی که کنکوری ها برای ساده تر شدن و لذت بخش تر شدن دوران مطالعه برای کنکور و امتحانات نهایی بهش نیاز دارن رو براشون فراهم کنیم.

اینجا بود که دست به کار شدیم و اپلیکیشن مشاوره کنکور مدیکال متولد شد. در همین لحظه بیش از ۱۰هزار نفر کنکوری در حال استفاده از اپلیکیشن مدیکال هستن و ما هر ماه در حال بهتر کردن امکانات اپلیکیشن برای انتقال یه تجربه دلنشین به بچه های کنکوری هستیم.

اینستاگرام مدیکال
ربات تلگرام مدیکال
کانال تلگرام مدیکال

نظرات کاربران

رشته تحصیلی

هیچ نتیجه ای یافت نشد!

نظری برای این مقاله ثبت نشده است!