مدیکال استوز

بارم بندی هندسه امتحان نهایی یازدهم 1403

بارم بندی هندسه امتحان نهایی یازدهم 1403
0 نظرات
10 دقیقه
10 خرداد 1403
1,986

📌بارم بندی هندسه 2 نهایی خرداد، شهریور، دی ماه به همراه:

1. چگونگی نحوه تصحیح اوراق امتحان نهایی

2. بهترین روش برای 20 گرفتن در امتحان نهایی

 ✔️بسیار مهمه و بهت کمک میکنه که

((یه افق دیدی از  شرایط امتحان نهایی هندسه خرداد 1403 داشته باشی و استرست بسیار کم بشه چون امسال سال اولیه که امتحانات نهایی در پایه دوازدهم هم برگزار میشه.))


✅از اونجایی که طبق مصوبه جدید شورای فرهنگی انقلاب اسلامی

از سال 1404، 60 درصد کنکور به طور قطعی در سرنوشت تحصیلی شما موثره ( بیش از نصف) و بخشی از این 60 درصد مربوط به امتحان نهایی یازدهم هست، باید حتما در دروس مربوط به امتحانات یازدهم بالاترین نمره ممکن، یعنی 20 بگیری.

🚫اما نگران نباش، چون ما در این مقاله

پیرامون جزییات کامل بارم بندی امتحان نهایی هندسه یازدهم اطلاعات خوبی هم راجع به نحوه نمره دادن به هر سوال هندسه و ارزشیابی برگه های امتحان نهایی توسط مصصح های آموزش و پرورش در اختیارتون قرار میدیم.

البته میتونید با (( دانلود جزوه هندسه یازدهم کیلومتر 20 جاده نهایی )) که این روزها حسابی بین کنکوری ها محبوب شده و در انتهای همین صفحه قرار داره، خودتون رو برای رسیدن به نمره 20 هندسه یازدهم آماده کنید.

❓✅ مثل همیشه بعد از مطالعه دقیق این مقاله     

هر سوال، مشکل یا ابهامی داشتی کافیه که در بخش" نظرات" پایین همین صفحه سوالاتت رو از ما بپرسی!😊

مشاوران کنکور  رتبه برتر مدیکال استوز در کمترین زمان و زیر 24 ساعت پاسخگو سوالات شما دوستان کنکوری هستن.

 ❓ بررسی بارم بندی هندسه یازدهم نهایی به ما چه کمکی می کنه؟

✔️بر اساس بارم بندی ها تو به اهمیت هر فصل پی خواهی برد و متوجه میشی کدوم اثبات مهم تره و بدین وسیله می تونی اولویت بندی کنی نسبت به این که برای چه اثبات و یا مسئله ای تایم بیشتری بزاری!

📌🔗نکته ای که وجود داره، اینه که حجم کتاب هندسه یازدهم واقعا زیاد نیست و اگر با دقت و با مدیریت درست زمانت پیش بری، حتی توی یه زمان خیلی کم هم میتونی هندسه رو کامل ببندی و بری که امتحان نهایی خرداد، شهریور یا دی ماهش رو بترکونی!

✅ راستی در مقاله زیر

 روش مطالعه  هندسه برای 20 گرفتن در امتحان نهایی رو توضیح دادیم، از دستش نده!

روش مطالعه امتحان نهایی هندسه چگونه 20 بگیریم؟

 

بارم بندی امتحان نهایی درس هندسه ۲ ریاضی فیزیک 1403

📌بررسی بارم بندی هندسه نهایی یازدهم خرداد 1403، اولین کاری هست که باید برای 20 گرفتن در این درس به نسبت پر چالش انجام بدی!

❓حالا چرا؟

✅چون اینجوری متوجه میشی که اهمیت طراحان سوال روی چه قسمتی هست و تو باید اولویت و تایم خودت رو بیشتر رو چه فصولی بزاری


🔰جدول بارم بندی امتحان نهایی هندسه یازدهم خرداد 1403

[medical id='3505']

📌❌نکته ای که باید بهش توجه داشته باشی اینه که، تمامی سوالات از کتاب طرح خواهند شد و لاغیر!!


چگونه بر اساس بارم بندی هندسه ۲ شب امتحان نهایی را 20 بگیرید؟

بخش بزرگی از سوالات هندسه یازدهم نهایی خرداد 1403، از اثبات ها طرح خواهد شد و این نشون میده بخش زیادی از بارم این امتحان هم، به این قسمت تعلق داره!!

✅پس تو به عنوان یک دانش آموز که قراره در امتحان نهایی هندسه 2 شرکت کنه، باید؛

 اثبات های مهم رو بخونی و با استفاده از اونها به مفهوم یک فرمول و کاربرد اون پی ببری تا بتونی توی امتحان نهایی هندسه یازدهم 1403، یه نمره خفن رو بدست بیاری.

 📌نکته مهم اینه که، در امتحان نهایی هندسه 2 علاوه بر اثبات ها، با سوالات محاسباتی هم روبرو هستیم. یعنی، به طور کلی دو تیپ سوال در هندسه یازدهم وجود داره، سوالات محاسباتی و اثباتی.

◀️بنابراین  علاوه بر یاد گرفتن و درک کردن اثبات ها فرمول ها، 

❌محاسبات خودت رو هم قوی کن تا خدای نکرده نمره ای از این قسمت از دست ندی چون برای صحیح بودن جواب آخر هم بارم در نظر گرفته میشه!!


روش تصحیح اوراق نهایی و ارزشیابی امتحان نهایی هندسه 2 1403

📌 تصحیح برگه های امتحانی، توسط مصحح و دقیقا طبق کلیدی که در اختیارشون قرار داده شده، انجام می شه‌. این موضوع جلوی بی عدالتی در تصحیح رو میگیره و مصحح نمی تونه دل بخواهی به کسی نمره بده.

برای اینکه دستت بیاد تصحیح امتحان نهایی هندسه یازدهم دقیقا به چه صورته،  حتما بعد از مطالعه کتاب و درک و مرور اثبات ها فرمول ها، نمونه سوالات شبه نهایی هندسه یازدهم رو حل کن.

 بعد از حل کردن سوال ها، جوابت رو با کلید آزمون چک کن تا ببینی بارم بندی امتحان نهایی هندسه خرداد 1403 چجوریه.

🚩اگر هنوزم میخوای دقیق تر بدونی که سوالات نهایی چطور تصحیح میشن، بهتره یه سری به بخش خبری مدیکال بزنی و خبر زیر رو بخونی.

نحوه تصحیح اوراق امتحانات نهایی


‌نمونه سوالات امتحان نهایی هندسه ۲ رو از کجا پیدا کنیم؟

⚠️از اونجایی که تمرکز کلی داره روی نهایی داره بیشتر از کنکور میشه و روز به روز درصد تاثیر مستقیم نهایی بیشتر و بیشتر میشه، خیلی از کتاب ها و سایت ها توی حوزه نهایی در حال فعالیت هستند که به شدت سوال های خوب و خفنی رو در دسترس ما قرار میدند.

❌متاسفانه چون اولین سالیه که پایه یازدهم امتحان نهایی داره، نمونه سوال امتحان نهایی از سال های گذشته وجود نداره که بخوایم دوباره حلشون کنیم.

 البته  ما در مدیکال با هدف درک شما دانش آموزان عزیز، جزوه های کیلومتر 20 جاده نهایی  رو آماده کردیم که با استفاده از اون ها دیگه نیازی به سوالات امتحان نهایی سال های قبل نداری چون مهم ترین موضوعات رو براتون پوشش دادیم.

چراغ راهنما :💡

🔎هر سوال، مشکل یا ابهامی در مورد بارم بندی رشته خودت داشتی کافیه که در بخش" نظرات" پایین همین صفحه سوالاتت رو از ما بپرسی!

مشاوران کنکور  مدیکال استوز در کمترین زمان و زیر 24 ساعت پاسخگو سوالات شما دوستان کنکوری عزیز هستن.❤️

سوالات متداول

اینستاگرام مدیکال
ربات تلگرام مدیکال
کانال تلگرام مدیکال

نظرات کاربران

رشته تحصیلی

هیچ نتیجه ای یافت نشد!

نظری برای این مقاله ثبت نشده است!