هزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل 1403 | آموزش تصویری نحوه پرداخت

هزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل 1403 | آموزش تصویری نحوه پرداخت
18 فروردین

زمان تقریبی خواندن: 0 دقیقه

قضیه اعلام هزینه ثبت نام ترمیم معدل 1403 رو این روزها ممکنه از خیلی از منابع خبری کنکوری یا دوستانتون شنیده باشی و مبالغ متفاوتی که براشون الم شدهاحتمالا خیلی ها رو سردرگم کرده.🙄

 📌 از اونجایی که قبل از شرکت در امتحانات نهایی ترمیم معدل خرداد ماه 1403 الزاما باید ثبت نام و واریز هزینه رو برای سازمان آموزش و پرورش انجام بدی! 


✔️ اگه میخوای طبق جدید ترین و آخرین اخبار ترمیم معدل سال 1403 هزینه دقیق ثبت نام در این آزمون در شهر و استان خودت رو بدونی پس با بخش خبری مدیکال استوز همراه باش.

 🔰 در ادامه به صورت دقیق و مستند به بررسی کامل این موضوعات می پردازیم :

1. مبلغ دقیق هزینه ثبت نام ترمیم معدل در هر شهر و استان برای تمامی دروس

2. نحوه محاسبه هزینه ثبت نام ترمیم معدل در شهر و استان توسط سازمان آموزش و پرورش

3. معرفی سایت ثبت نام ترمیم معدل 1403 ➕ به همراه راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه در سایت بدون نیاز به مراجعه به کافی نت.

 

 

بعد از اینکه این مقاله رو تا انتها مطالعه کردین، ممکنه یه سری سوال براتون پیش بیاد که می تونین در بخش" نظرات" پایین همین صفحه سوالاتتون رو از ما بپرسین!!

تمامی سوالات شما بر اساس آخرین اخبار ترمیم معدل و تحلیل  بخشنامه ترمیم معدل در مدیکال استوز پاسخ خواهد داده شد.

مشاوران کنکور مدیکال استوز به سوالات شما زیر 24 ساعت به طور کامل پاسخ میدن!!😎

 

هزینه ثبت نام ترمیم معدل 1403

✅ همونطور که می دونید در کنکور 1403 تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور به 50٪ درصد رسیده و خب داوطلبان کنکور باید برای کسب نتیجه قبولی در کنکور باید نمرات خوبی در امتحانات نهایی کسب کنن!!

بنابرین داوطلبان کنکوری که نمره پایینی در برخی از دروس نهایی دارن، می تونن با شرکت در امتحانات ترمیم معدل  نمرات سوابق تحصیلی خودشون رو تا حد زیادی بهبود ببخشند.


❌📌 نکته مهم بر اساس مصوبه و بخشنامه ترمیم معدل جدید اینکه :

1. تمامی داوطلبان فقط 1 بار مجاز به شرکت در امتحان مربوط به هر درس هستند.

2. تمامی داوطلبان برای شرکت در آزمون ترمیم معدل که همزمان با امتحانات نهایی خرداد ماه برگزار میشه مستلزم به پرداخت هزینه هستند.

3. هزینه برای هر درس به صورت مجزا در نظر گرفته شده که داوطلب باید برای شرکت در آزمون همون درس این بپردازه.


 هزینه ثبت نام ترمیم معدل در سال 1403 بر اساس تصمیم هیئت وزیران :

 برای هر درس 50 هزار تومان خواهد بود. در رابطه با هزینه طرح ترمیم معدل در واقع  این طور باید گفت که بخشی از این هزینه ، تحت عنوان :

 ⚠️ هزینه مبلغ ثابت و بخش دیگرش تحت عنوان هزینه متغیر از داوطلبان دریافت  میشه.

هزینه ثبت نام ترمیم معدل 1403


هزینه ثبت نام ترمیم معدل در استان های کشور

✅ لازمه بدونید برخلاف سال های گذشته :

 که هزینه ثبت نام ترمیم معدل برای هر شهر و استان و مدرسه و منطقه متفاوت بود، هزینه ترمیم معدل سال 1403 برای تمامی نقاط کشور ثابت و با مبلغ مشترک 50 هزار تومان تعیین شده.


چگونگی نحوه محاسبه هزینه ترمیم معدل برای هر استان

🔰 همون طور که  اشاره شد، هزینه شرکت در آزمون ترمیم معدل توسط اداره آموزش و پرورش از امسال ( 1403 )

✔️ به صورت ثابت و مشترک بین تمامی استان ها و شهرها تعیین شده و امسال در هر شهری شهریه هر درس ثابت اعلام شده. که البته شاید این هزینه در زمان ثبت نام اندکی متغییر باشه.


📌 بنابرین شما میتونید برای شرکت در آزمون ترمیم معدل به آموزش و پرورش استانی که در آن فارغ التحصیل شدین، مراجعه کنید و هزینه نهایی مد نظر استان خودتون به علاوه مدارک لازم برای ثبت نام در ترمیم معدل رو بپرسید.

میشه گفت نحوه محاسبه هزینه ثبت نام ترمیم معدل 1403 در واقع  تجمیع هزینه کلی ثبت نام در ترمیم معدل و هزینه شرکت در امتحانات هر درسه. 


معرفی سایت ثبت نام ترمیم معدل 

💻 سایت ثبت نام آزمون ترمیم معدل و ایجاد سوابق تحصیلی به نشانی my.medu.ir  توسط  سازمان آموزش و پرورش ساخته شده که به شما داوطلبان کنکوری این امکان رو میده تا به صورت آنلاین و اینترنتی به راحتی ثبت نام اولیه ترمیم معدل خودتون رو انجام بدین. 

 ✔️ با توجه به بخشنامه ترمیم معدل امسال ثبت نام آزمون ترمیم معدل به صورت اینترنتی و آنلاین انجام میشه .


راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام ترمیم معدل 1403

☑️همونطور که تاکید شده ثبت نام در امتحانات ترمیم معدل، نیازمند پرداخت هزینه  است.

یکی از موضوعات مهمی که برای شرکت در آزمون ترمیم معدل باید بدونید، نحوه پرداخت مبلغ ثبت نامه. در واقع شما پس از پرداخت هزینه ثبت نام و قطعی شدن ثبت نامتون در این امتحانات می تونید برنامه امتحانی خودتون رو دریافت کنید.

پرداخت هزینه ثبت نام ترمیم معدل به صورت اینترنتی و آنلاین

✔️ به طور کلی طبق بخشنامه ترمیم معدل، شما برای انتخاب دروس و ثبت درخواست ترمیم معدل می تونید به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir مراجعه کنید که پرداخت هزینه هم از طریق همین سایت انجام میشه.


 خب حالا وقتشه که بریم سراغ آموزش تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام ترمیم معدل کنکور 1403 بدون نیاز به کافی نت !! آماده ای برو بریم ... 


راهنمای تصویری پرداخت آنلاین هزینه ثبت نام ترمیم معدل کنکور 

 شما کنکوری های عزیز با استفاده از این راهنمای تصویری میتونین به راحتی ثبت نام و پرداخت هزینه ترمیم معدل کنکور 1403رو با گوشی یا سیستم شخصی خودتون بدون نیاز به مراجعه به کافی نت و پراخت هزینه انجام بدین

☑️ فقط کافیه تا قدم به قدم مطابق این راهنما تصویری جلو برید. 

این قسمت به محض شروع فرآیند ثبت نام ترمیم معدل با عکس ها جدید سایت در سال 1403 بروز میشه😇

 

 

ذخیره رسید پرداخت هزینه ثبت نام ترمیم معدل

❌ نکته مشترک برای تمامی داوطلبان امتحانات ترمیم معدل اینه که شما بدون پرداخت هزینه مشخص شده، اجازه شرکت در آزمون ها رو ندارید.❌

پس از پرداخت هزینه شرکت در امتحانات ترمیم معدل، رسید پرداختی ترمیم معدل 1403  به شما نمایش داده میشه که رسید به منزله نهایی شدن ثبت نام  شما در امتحاناته ترمیم معدل هست.

 ❌ حتما این رسید پرداخت هزینه ترمیم معدل رو ذخیره کنید یا پرینت بگیرید چرا که ارائه این رسید در زمان شرکت در آزمون الزامیه.❌


مشاوره رایگان مشکلات در پرداخت هزینه با 1403 با مدیکال استوز

اگر سوالی در خصوص پرداخت هزینه  ترمیم معدل و یا اعلام نتایج ترمیم معدل کنکور دارید، ما اینجاییم تا در کوتاه ترین زمان ممکن جوابتونو بدیم

اگر میخواین با مشاورای  متخصص مدیکال ارتباط بگیرین، به بخش نظرات همین مقاله مراجعه کنید. ما این پایین منتظریم تا زیر 24 ساعت جوابتونو بدیم و دغدغه های کنکوری شما رو رفع کنیم😍❤️

دیگه خودتون هم خوب میدونید که اگه هرجا به مشکلی برخوردین همنیجا هر سوالی که داشتید رو میتونید از مشاوران کنکور مدیکال استوز در بخش نظرات بپرسید.

 

نظرات کاربران 1 نظر

ثبت نظر جدید
تجربی ریاضی انسانی هنر زبان فرهنگیان

نظرات ثبت شده
  1. حمیدرضا

    سلام وقت بخیر. من 4 درس رو تژدید شدم میخام ثبت نام کنم برا ترمیم معدل اما هنوز فعال نشده

    • مدیکال استوز

      سلام همراه مدیکالی
      اول باید سوابق خودت رو تایید کنی و بعدش میتونی ثبت نام رو انجام بدی

پشتیبانی مدیکال02191014133 رزرو مشاوره ماهانه