مدیکال استوز

سایت ثبت نام مصاحبه فرهنگیان 1403 | نحوه ورود و بارگذاری مدارک مصاحبه

سایت ثبت نام مصاحبه فرهنگیان 1403 | نحوه ورود و بارگذاری مدارک مصاحبه
6 نظرات
10 دقیقه
15 اردیبهشت 1403
3,127

📌  اگه با سایت ثبت نام مصاحبه فرهنگیان آشنایی نداری و نمی دونی چطور با این سایت کار کنی

❓ 1. چجوری بدون هیچ مشکلی در سایت بارگذاری مدارک فرهنگیان برای مصاحبه رو انجام بدی!

❓ 2. هزینه های مصاحبه رو در سایت پرداخت کنی و تاریخ روز مصاحبه و کارت مصاحبه در کنکور فرهنگیان رو دریافت کنی...


✅ خوب جایی اومدی چون ما در بخش خبری مدیکال استوز جدید ترین اطلاعات و آموزش های تصویری که برای فرآیند ثبت نام در سایت مصاحبه فرهنگیان نیاز دارید رو در اختیارتون قرار میدیم!


🔰 در ادامه به تمامی این دغدغه ها و سوالات شما پاسخ میدیم : 

1. معرفی سایت ثبت نام مصاحبه فرهنگیان و آموزش نحوه استفاده

2. آموزش نحوه ورود به سامانه دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

3. چگونگی نحوه بارگزاری صحیح مدارک برای مصاحبه، پرداخت هزینه 

4. نحوه دریافت رسید و کارت مصاحبه و نحوه ثبت اعتراض در سایت 

5. و همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در طی مصاحبه و بعد از اعلام پذیرفته شدگان و افرادی که در مصاحبه رد شدن.

💠 بعد از اینکه این آموزش رو تا انتها مطالعه کردین

❓ ممکنه یه سری سوال در طی انجام روند ثبت نامه مصاحبه فرهنگیان در سایت براتون پیش بیاد.

 که می تونین به راحتی در بخش" نظرات" پایین همین صفحه سوالاتتون رو از ما بپرسین!


✅ تمامی سوالات شما بر اساس  آخرین اخبار کنکور فرهنگیان  و تحلیل موثق ترین منابع خبری در مدیکال استوز پاسخ خواهد داده شد.

مشاوران کنکور  مدیکال استوز به سوالات شما زیر 24 ساعت به طور کامل پاسخ میدن!😎

 

🔗 توجه به نکات زیر هنگام بارگزاری مدارک در سایت برای مصاحبه خیلی بهتون کمک میکنه:

📌 آپلود عکس پرسنلی و تصویر کارت ملی ضروریه. اگر کارت ملیتون عکس نداره می تونید تصویر شناسنامه خودتون رو وارد کنید و روی بازگشت به فرم اصلی پرونده کلیک کنید.

📌  به هنگانم بارگزاری مدارک یادتون باشه، تمامی مدارک خواسته شده باید به صورت اسکن شده و با حجم پایین در سامانه بارگذاری شوند.

📌 به هنگام بارگزاری عکس یادتون باشه که، عکس پرسنلی افراد باید با رعایت حجاب اسلامی و قوانین مربوطه بوده و همچنین غیر مخدوش باشد.

معرفی سامانه و سایت مصاحبه فرهنگیان

✅ سازمان سنجش هر ساله بعد از برگزاری آزمون سراسری و نیز قبل از شرو ع زمان  انتخاب رشته کنکور فرهنگیان از بین داوطلبانی که واجد شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان لیست اسامی دعوت شدگان به مصاحبه این دانشگاه رو اعلام میکنه.

داوطلبان باید در زمان مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مدارک مشخص شده را به همراه داشته باشن تا بتونن در جلسه مصاحبه هسته گزینش آموزش و پرورش استان خود شرکت کنن.

البته متقاضیان باید قبل از ورود به جلسه مصاحبه نیز مدارک موردنیاز خودشون رو علاوه بر تحویل به مرکز گزینش تربیت معلم، در سامانه اعلام شده توسط این دانشگاه با عنوان سامانه ثبت نام و ارزیابی تکمیلی مصاحبه دانشگاه فرهنگیان psd.cfu.ac.ir بارگذاری کنن.


❌  یادتون باشه که عدم ارسال مدارک در سامانه ثبت نامه مصاحبه فرهنیگان به معنای انصراف داوطلب از مصاحبه هست و عملا داوطلب نمی تونه دیگه در دانشگاه فرهنگیان پذیرش بشه.❌


نحوه ورود به سامانه دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

همونطور که گفتیم، آپلود مدارک مصاحبه فرهنگیان از طریق ورود به سایت psd.cfu.ac.ir انجام می شه. داوطلبان باید بعد از ورود به سایت تمامی مراحل رو با دقت انجام بدن چرا که در صورت وارد کردن اطلاعات اشتباه یا بارگذاری ناقص مدارک، ممکنه مشکلاتی برای داوطلب به وجود بیاد و روند ثبت نام رو مختل کنه.

✔️برای ورود به سایت psd.cfu.ac.ir جهت آپلود مدارک، فقط کافیه طبق مراحل زیر عمل کنید :

 

 1. در مرحله اول  :لازمه که برای  ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان  ادرس سایت مورد نظر به نشانی psd.cfu.ac.ir رو جستجو کنید.

 

2. در مرحله دوم : در صفحه جدید باز شده باید از کد ملی به عنوان نام کاربری و از شماره شناسنامه به عنوان رمز ورود استفاده کنید تا بتونید وارد سایت بشید.

 

اگه  جز داوطلبانی هستین که به مصاحبه دعوت شدن و نمی دونید بعد از دعوت به مصاحبه فرهنگیان چیکار کنید و کلا با روند مصاحبه آشنا نیستید، مطالعه مقاله زیر به شدت بهتون پیشنهاد میشه.

بعد از دعوت به مصاحبه فرهنگیان چیکار کنیم؟

سوالات و تجربه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان


چگونگی پرداخت هزینه مصاحبه دانشگاه فرهنگیان در سایت

☑️در سال ۱۴۰۳ هزینه مصاحبه عملی و بررسی صلاحیت داوطلبان متقاضی ورود به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجائی ۳۳۰ هزار تومانه که باید همزمان با آپلود مدارکتون در سایت، به صورت اینترنتی این هزینه رو پرداخت کنید.

اگر نمی دونین چطور هزینه مصاحبه کنکور فرهنگیان رو پرداخت کنید، فقط کافیه مقاله زیر رو مطالعه کنید. مقاله زیر  شامل راهنمای تصویری پرداخت هزینه مصاحبه کنکور فرهنگیانه که شما با خوندنش می تونین بدون این که برین کافینت خودتون به راحتی این هزینه رو واریز کنید.

هزینه مصاحبه فرهنگیان


چگونگی بارگذاری مدارک فرهنگیان برای مصاحبه

نحوه بارگذاری مدارک مورد نیاز مصاحبه فرهنگیان و ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان و ورود به سایت psd.cfu.ac.ir  به طور کلی ساده هست و شما می تونید در صورت داشتن دسترسی به اینترنت خودتوم مدارکتون رو آپلود کنید.

✔️ اگه جز داوطلبان دعوت شده به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هستید، برای ثبت نام و شرکت در ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان طبق مراحل زیر عمل کنید : 

1. ورود به سایت psd.cfu.ac.ir  و انتخاب گزینه ورود داوطلب.

2. وارد کردن اطلاعات خواسته شده مثل کد ملی و انتخاب گزینه پرونده الکترونیکی.

3. بارگزاری مدارک مربوط به مصاحبه به ترتیب.

4. تکمیل فرم های مصاحبه و بررسی صحت اطلاعات فردی با اطلاعات سازمان سنجش.

اعتراض به نتایج مصاحبه کنکور فرهنگیان رو فقط به صورت آنلاین و اینترنتی طبق مراحل زیر پیگیری کنید:

  1. در ابتدا  باید به سامانه پیشخوان خدمات الکترونیک سازمان سنجش و آموزش کشور به آدرس darkhast.sanjesh.org مراجعه کنید.
  2. پس از ورود به سامانه مذکور فرمی نشان داده می شود که باید فرم را با اطلاعات خواسته شده پر کنید و پس از تکمیل روی گزینه ثبت کیلیک نمایید.


سامانه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان چگونه کار می کند؟

همونطور که می دونید بعد از شرکت در کنکور اختصاصی فرهنگیان اردیبهشت ماه و کسب قبولی اولیه، باید خودتون رو برای شرکت در مصاحبه آماده کنید.

✔️ میشه گفت قدم اول برای شرکت در مصاحبه فرهنگیان، بارگزاری درست مدارکتون در سایت هست. ✔️

این که با سایت بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان آشنایی داشته باشید بهتون کمک می کنه تا در  زمان اعلام نتایج کنکور فرهنگیان دچار مشکل نشید. 


✅ سایت بارگذاری مدارک و فرم های لازم جهت اعلام آمادگی در مصاحبه کنکور فرهنگیان به نشانی psd.cfu.ac.ir، برای تمامی افراد در دسترس بوده و قابل استفاده است و شما می تونید با استفاده از تلفن همراه، لپ تاپ یا کامپیوتر واردش بشید.

 

توجه کنید که، شما تنها از طریق همین سامانه امکان ارائه مستندات رو خواهید داشت و در این مرحله  امکان مراجعه حضوری و ارائه فیزیکی مستندات رو ندارید. ❌

 

همچنین لازم به ذکره که بدونید، مراحل بارگذاری مدارک مصاحبه فرهنگیان شامل تکمیل اطلاعات فردی و تحصیلی، بارگذاری مستندات و پرداخت هزینه مصاحبه هست و شما برای این کار باید حتما کارت بانکی مجهز به رمز پویا داشته باشید.


معرفی سایت اعتراض به مصاحبه فرهنگیان

با توجه به روند مصاحبه دانشگاه تربیت معلم باید گفت، در ابتدا بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ داوطلب در صورت واجد شرایط بودن به مصاحبه دعوت می شه  و عدم دعوت به مصاحبه در این مرحله به معنای واجد شرایط نبودن داوطلبه.

🚫❌ توجه کنید که در صورتی که داوطلب به مصاحبه دعوت نشه نمی تونه هیچ اعتراضی نسبت به عدم دعوت به مصاحبه توسط سازمان سنجش داشته باشه و در صورت ثبت اعتراض هم جوابی دریافت نمیکنه.

 

در واقع در صورتی داوطلب می تونه نسبت به ثبت اعتراض  به نتایج دانشگاه فرهنگیان اقدام کنه که در درجه اول به مصاحبه دعوت شده باشد.

مشاوره رایگان نحوه کار با سامانه جامعه مصاحبه فرهنگیان 1404 با مدیکال استوز

اگه بازم با مطالعه این محتوای آموزشی کار با سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان هر مشکل یا سوالی در زمان ثبت نام و بارگذاری مدارک یا نحوه کار با سامانه جامعه مصاحبه فرهنگیان 1404 داشتین!

و یا به هنگام طی کردن مراحل ثبت نام به مشکل برخوردین !

 سوالات خودتون رو این پایین در بخش (( نظرات )) از ما بپرسید. ما در بخش نظرات منتظرتون هستیم تا به همه سوالاتتون رایگان و در کمترین زمان ممکن جواب بدیم. 😎💙

اینستاگرام مدیکال
ربات تلگرام مدیکال
کانال تلگرام مدیکال

نظرات کاربران

رشته تحصیلی

هیچ نتیجه ای یافت نشد!

نظری برای این خبر ثبت نشده است!